@Baudyh, dat kun je zien aan de blauwe ogen en de roze huid De kleur zal naarmate ze ouder wordt nog lichter worden. (En de ogen gaan wat donkerder worden, een beetje richting amberkleurig)
Mooi veulen! Ben benieuwd hoe haar kleur uiteindelijk wordt
JoSav
Geplaatst: 06-05-13 17:03
Oh wat is het een leuk eigenwijs ding, zeg! Gaaf hoor. Ze is echt prachtig en zeker met recht een waardige opvolger van beide ouders. Leuk om nu ook droogfoto's te zien.
Ohhh dat koppie, en veeeeeeeel te lange benen hahah Ik vind niets ter wereld leuker dan baby-beestjes, en die van jou is uitzonderlijk knap
Faline
Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-13 15:22
Wat een leuke reacties allemaal! Ik ben zelf ook nog steeds erg blij met haar.
@ Kim, dat blauwe lijntje is van de violetspray, dat is om de navel te ontsmetten na de geboorte.
@Noname, haar vader Kharamel GF voert 87,5% arabisch bloed, dus ze heeft inderdaad arabisch bloed. (Haar moeder Goldy is een welsh nwr) Zelf is ze nrps.
SSDesign
Geplaatst: 08-05-13 07:52
Wauw wauw wauw, wat een super mooi veulen!
Babsding
Geplaatst: 08-05-13 08:20
Faline, wat is ze mooi! En die gouden gloed! Geniet er lekker van!
Knappe meid heb je daar! Fijn dat de ouders jouw wens hebben vervuld.
Faline
Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-13 14:50
Thnx allemaal! Het is echt zo'n leuk veulen, niet alleen qua kleur, maar er zit ook echt een karaktertje in, haha Liefst de hele dag kroelen en als het kon, bij ons op schoot zitten.
Heb haar ook meteen maar een plekje in mijn profiel gegeven, als blijvertje en opvolger van moeders mag ze daarin zeker niet ontbreken