Wat heb je weer een mooi en vreselijk ontroerend verslag geschreven ,precies zoals ik van je gewent ben van de geboorte van Tisento alleen met een extra verdrietig tintje..je weet me altijd tot tranen te roeren maar nu moest ik echt huilen,wat heb je een ontzettend zware tijd doorgemaakt ! Gelukkig vind je altijd weer steun bij je paarden en dat dit een valkmerrie is moest gewoon zo zijn ..toeval bestaat niet, het is je gewoon zo enorm gegunt om weer iets leuks in je leven mee te maken ! De naam is natuurlijk prachtig en past echt bij haar ,ze is zo ontzettend mooi meisje Blijf verhalen schrijven en blijf foto's plaatsen,ik hang aan je lippen !
Pitch
Geplaatst: 21-04-13 16:50
Oohh, ze is echt prachtig! Ik ben trouwens in Hafling geweest, echt geweldig daar. ^^
Frankaas
Geplaatst: 21-04-13 16:52
Gefeliciteerd!
Paint_Lover
Geplaatst: 21-04-13 16:53
WAUW! Meer kan ik niet zeggen.... Ook hier iemand die toch even flink moest slikken bij het lezen van je verhaal maar het is je gegund Cynthia!
Mocht ik ooit eens in de buurt zijn of komen dan zou ik Dais en Fiore ook wel eens graag op de foto zetten!
Blijf jij nog maar even lekker op je roze wolk zitten en geniet van je meiden!
FriesRoosje
Geplaatst: 21-04-13 16:54
Van harte gefeliciteerd met je droom veulen en wat heb je het mooi verwoord Geniet lekker van je mooie dames
Gefeliciteerd! Wat een super mooi meisje en leuke bles!
wendy1987
Geplaatst: 21-04-13 17:02
Wat heb je het mooi opgeschreven.. Tranen weer in mijn ogen.. Wat een geweldige 2merries zijn het samen, nu al! Zo klein, zo gewild, zo bijzonder! Ze is alles wat je droomde maar toch niet durfde te hopen! Ze is geweldig! En een super knap foto model! Ik kom snel weer langs
Willeke92
Geplaatst: 21-04-13 17:11
(Stille meelezer! ) Ik volgde het ook al een tijdje, en heb gisteren de hele avond zitten kijken! Heb de bevalling ook gezien, wat ging het snel zeg!! Heel veel plezier en geluk met het mooie meisje!!