Zo een paar dagen niet geweest en weinig op bokt, dacht als ik kijk zal ze wel bevallen zijn al, maar helaas... Ben heel nieuwschierig naar de veulens spannend hoor hoop dat ze een beetje vaart er achter zet... Draagt ze vaker over? Of is ze altijd wel rond de uitgerekende data?
Sikyra zonderd.zich.meer af. Ze kijkt.boos als curtsey in de buurt komt Ook eet ze haar kuil niet. Uier is vol, harsjes zijn weg. Ze kegelt nooit dus het blijft spannend.
haha dan nog is het helemaal mijn smaak en ook zeker die van mijn dochter haha... Het is nou weer jammer dat het een hengstje is anders had ik het wel geweten! Ik ben vooral Schimmel Valk en zwartbont fan haha... Mijn dochter mag aan het eind van de zomer een leuk veulentje uitzoeken en die wil zo graag een witte pony waar ze dan over 3 jaar lekker mee kan gaan rijden. En ach mama moet natuurlijk even goed rond gaan kijken alvast waar schimmelbaby's staan haha... Maar ben heel benieuwd naar droog foto's.
Keeth
Geplaatst: 30-04-13 19:20
Gefeliciteeeeeerd Wat een knap ventje is 't geworden. Ben benieuwd naar de droogfoto's