Vandaag was ik bij Amilah nadat ik 2 dagen niet geweest was. ( Sanne is geweest).Helaas nog weinig verandering. Ze vindt het al ruim een week niet leuk meer op het land te staan maar aan haar uier en banden veranderd weinig. Wel was 1 van haar spenen vandaag nattig maar dat kan ook zweet van buitenaf zijn. Volgens mij duurt het nog wel even.
Jeeee, uitgerekend op mijn verjaardag! Spannend! Ik volg
Mooie mama & papa!
Balder
Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-13 13:25
MirandaFuego schreef:
Balder schreef:
Ik hoop zelf op een merrie maar Sanne op een hengstje.
Dan kan dat in ieder geval niet fout gaan!
Hihi, inderdaad. Sanne overweegt het te kopen dus een hengstje zou wel in de buurt blijven. Belangrijkste is dat alles goed gaat en er straks een gezond veulen naast staat.
Dankjewel Anita, ze ziet er inderdaad ontzettend goed uit. Op de foto heeft ze net liggen rollen in de paddock maar als er een borstel overheen gehaald is glimt ze je tegemoet.
Amilah had een vreemde middag vandaag. Ze liep moeilijk toen ik haar uit het land haalde. Het veulen lijkt ook meer naar achteren te liggen. Uier en banden zijn niet echt veranderd maar ze was duidelijk niet in haar normale doen. Op stal trok ze steeds haar staart omhoog en scheef en wilde haar biks niet eten. Ik ben vanavond terug geweest om nog eens naar haar te kijken en werd daarvoor ook al door iemand gebeld van stal dat ze lag en nogal kreunde. Nu doet ze dat wel vaker de laatste tijd dus daar kijk ook niet zo van op. Toen ik op stal kwam stond ze maar ging vlak daarna weer liggen. Ze heeft het duidelijk zwaar maar omdat ik niet de indruk heb dat het vanavond zal komen ben ik om half 11 naar huis gegaan. Erg lang zal het volgens mij niet meer duren.