Mooi hoor Mexxuna, die lange manen. De kwpner van mijn zusje heeft bijna net zulke lange manen als mijn tinker
Knappe Heaven
Super dat het met Rintje goed gaat!
Pfoe, Arya houdt ons wel bezig. Vannacht maakte ze het even spannend (vonden wij zelf, als bezorgde baasjes ik ben enorm alert op elk extra zuchtje wat ze doet)
Deze ga ik volgen . Heb een mini die dragend blijkt te zijn , DA dacht ook 9 a 10 maand heen . Zit in dezelfde situatie als ts , geen idee wie , wat , wanneer . Succes ts extra spannend zo
Mondy
Geplaatst: 27-03-13 22:17
3 april een zwart bont hengstje
zou de modjes wel even vragen of ze je topic titel kunnen verbeteren, of sloeg de vonk zo hard over tussen die 2
Ja, ik zag het later ook Mondy, ach is wel kenmerkend voor mijzelf (dyslexie, en de spellingscontrole haalt dat er natuurlijk niet uit )
Arya is helemaal gek van aandacht, ze wordt heel graag gekriebeld:
Ze had wel wat bloed aan haar kling. Ik heb het schoon kunnen maken, dan kan ik morgen beter controleren of er niet weer een adertje is geknapt. Haar uier is weer ietsiepietsie voller: En ik heb een super lief kadootje van Pim gekregen, kijk hoe lief klein!
En nog een foto van gister tijdens een rondje wandelen:
Tjinta
Geplaatst: 28-03-13 21:09
Wat een heerlijk bolletje is het Draaakje!! Spannend hoor, maar de uier moet nog wel een beetje.
Afgelopen nacht heeft Arya weer even geoefend... Liggen, staan, liggen, plat liggen, en dat elke 5 minuten...
Haar buik is zowaar nog verder gezakt. Aangespoelde potvis: En vanavond lekker aan het diner
Haar uier is heel langzaam aan het vullen, inplaats van dat de kwartieren zegmaar vullen worden eerst de speentjes wat voller. (op de foto is weinig verschil te zien, maar je voelt het wel) Vandaag; 28 maart
Verder zijn haar banden slap en stond haar kling onderaan iets open (binnenkant nog wel mooi roze, en helaas wel weer bloed..)
_Mondy_ 3 april hengstje pheebs1992 5 april xRiiannex 7 april hengstje Jippie_G 12 april merrie xBalou 16 april merrie jorika1986 18 april hengstje [***] 23 april merrie crazyshar 24 april hengstje Whis_Serada 27 april hengstje nardxash 28 april hengstje smileydees 30 april merrie
Arya's kleintje denkt dat het er aan de onderkant uit moet komen geloof ik, het zakt steeds verder naar onder. Haar kontje wordt steeds minder rond En toen mocht ze even lekker met me in de bak lopen, ze loopt dan achter me aan. Totdat ze de kolder in de kop kreeg;
Voor het rennen heb ik nog dit filmpje gemaakt, misschien wat minder smakelijk voor sommige. Ze stond heel erg te knipperen en ik wilde dat filmen omdat ik het maar maf vond. Toen ging ze plassen, zoals je ziet heel erg troebel. (ik ging net uitmesten, vandaar de troep ) http://www.youtube.com/watch?v=gCJdUOqvFtE