Spannend,ik vind het een leuk merrietje Jolanda papa mag er ook wezen datum 30 april,rest nog geen ingevingen
sandra3235 schreef:Spannend,ik vind het een leuk merrietje Jolanda papa mag er ook wezen datum 30 april,rest nog geen ingevingen 30 april???? een maand te laat??? doe me dat niet aan zeg
330 dagen zit ze op 8 april, maar vorige keren is ze bevallen op 321 dagen en dan kom ik uit op 29 maart, vandaar...vandaag 272 dagen
haha linda , ik had net in je topic geschreven, vos merrietje is helemaal fijn, zou mooi zijn , zo'n donker vosje als glowy zelf is
StormHeidi schreef:Kleur: RoanGeslacht: Hengst/Ruindatum: 1 December 2013 grappenmaker jaja sandra, ik zal foto's maken als de zon schijnt, ik kon ze vandaag niet eens zien lopen in de wei, met die dikke mist
vanmorgen even wat fotootjes gemaakt van glowy, uierfoto's heb ik wel geprobeerd, maar is nog niks op te zien, behalve een boel haar
oh écht? nee ik mis de spanning niet hoor, als het veulen gezond is en lekker rondhupplt doe ik niks anders dan heerlijk genieten