Mooie merrie ben benieuwd naar de combi, heb je ook fotos van de merrie onder het zadel?Helaas is onze merrie overleden maar ik had al wel 2 namen gekozen voor het evt veulen van 2013HengstI am legendMerrieIdlewild (is een plaats)
joysjuh1987 schreef:I'am Salanda's Star Ben benieuwd naar het veulendHaha die naam zou ik echt doen! Wordt het vanzelf ster oid
Ik volg ook Daanie! En voor de namen:I WishIrresistible (onweerstaanbaar)Indonesia (ik vind namen van landen altijd heel mooi )IndyIllusionI'll be amazingIt's so amazingIvarIgorIvy
Ja was heel jammer vreselijk goede merrie en zo lief, mis dr nog elke dag.Ze ziet er goed uit lang gelijnd ben nog benieuwder naar het veulen en de naam
Vandaag mijn dikke merrie weer even op de foto gezet, was zo'n lekker zonnetje!Nog 70 dagen te gaan.. Drachtig zijn is zo vermoeiend!
Ze begint echt al een mooi buikje te krijgen! spannend hoor! ben je ook van plan om een camera op te hangen?
Weet ik nog niet! Zou wel heel leuk zijn dat het op internet te volgen is!Ga er sowieso wel slapen als het erop lijkt dat het komt!
Ze ziet er goed uit als ik ze met mijn merrie vergelijk is ze echt super slank die moet nog 40 dagen ongeveer maar is zo veel zwaarder.