Ach ja ik heb zelf een zwijn dus kijk daar niet van op..als ze altijd buiten lopen zonder deken heb je dat..
WAt verandert zoon veulen al weer snel he ze is nu echt mooi ook op kleur ohh ik heb ook zo veel zin in het veulen van noor als ik dit schatje zie
ShamalArabs schreef:Voor de liefhebbers, ze is geen blijvertje Tis dat ik er geen geld en tijd voor heb, maar anders... wat een lekker ding is het
ShamalArabs schreef:Voor de liefhebbers, ze is geen blijvertje Dus ik mag dr ontvoeren als ze oud genoeg is?snel een trailer kopen en een rijbewijs halen
Ze is echt mooi , en lijkt ook echt een erg leuk karaktertje te hebben.Hebben paps en mams goed gedaan
wat een beauty is het, wat een schatje!!! Strik er om en meenemen? Wat lijkt ze trouwens onwijs op Ziyyah als baby, vooral het hoofdje vinden jullie niet?en ziyyah
ze lijken indd erg op elkaar. Het zijn ook halfzusjes natuurlijk en shanaya is een sterke merrie qua fokken
HedwigO schreef:wat een beauty is het, wat een schatje!!! Strik er om en meenemen? Zonder strik ook wel hoor
Wat een droppie en heerlijk de hele dag buiten.Ze lijkt ook al aardig kapsone's te hebben, die blik in die oogjes.Vind foto 11 erg leuk, met die merrie zo mooi erachter.