haha oke, 2 jaar geleden had ik al het voorgevoel dat het een hengst werd, nu heb ik dus geen flauw idee... heb al een halstertje aangeschaft, een roze!
Mona14
Geplaatst: 20-01-13 00:41
Op 14 juni wordt er een driekleur bont hengste veulentje geboren en als naam: Disaronno
Lindor92
Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-13 15:34
Vandaag 220 dagen
en dat betekend dat het veulen over 100 dagen mag komen
dat ligt er helemaal aan haha, als het een merrie veulen is, gaat de moeder weg. Als het een hengst wordt, dan moet ik kiezen tussen Amaretto en dit veulen
Ik hoop dat het een merrie veulen wordt, zodat ik mijn oudere merrie kan verkopen. Dan wil ik straks met 2 bontjes verder Mijn doel is om met ze in de dressuur ring te verschijnen
Lindor92
Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-13 13:14
De hengst Lotti heeft een nieuwe eigenaar. Hij gaat naar Friezenstal 't Grupje, waar Wessa in 2010 is gedekt door Douwe, lekker toevallig
Nee, ik ben stiekem (erg) goeie vriendjes met iemand van t BP
Met Beli gaat het goed! Ze groeit als kool, en zeker haar behang , jeutje wat krijgt die merrie sokken & manen! Ik moet binnekort even een topic gaan maken van dr, iemand zou nog foto's komen maken. Dus je ziet dr binnekort wel weer verschijnen Als ik er aan denk kan ik van de week wel even stiekem een linkje naar een foto hier neer planten als je er intresse in hebt.
Ik weet niet of er meer bokkers aanwezig zijn bij de keuring? Anders misschien een mini-meeting?
Hoe gaat het met je merrie? Boekt ze al vooruitgang?
Lindor92
Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-13 14:45
aah oke
hihi oké jaa ben wel benieuwd naar foto's van Beli
Wessa geniet gewoon lekker van de weidegang. ligt elke middag lekker te slapen in de wei en groeit lekker door. uier duurt nog een poosje..