Wat een ontzettend leuke pony! Gave kleur heeft ie, en het is al een echt beertje met zn wintervacht..! Heerlijk eigenwijs en speelse pony! Mooie foto's ook!
Hoeft geen strikje om je mag hem gewoon in de wei achterlaten
Wat is hij leuk! Zn zwarte beentjes en zn mooie palo smoeltje Die kleuren van de zonsondergang zijn echt prachtig
enowjaikwildieirishdiemythomheeft
jolandje
Geplaatst: 08-12-12 23:09
wow elien wat een gave foto's zeg, heel mooi, wat heb je toch ook een knap stel paardjes en flintje is echt zo schattig, die laatste foto's met die lage zon zijn prachtig
hannah41
Geplaatst: 08-12-12 23:15
Bassenqua
Geplaatst: 08-12-12 23:25
Wat komen zijn donkere beentjes nu mooi uit met die sneeuw, vind het nog steeds een knap kind en wat een geweldige fotosessie weer.
Aaaahh, die met de ondergaande zon prachtig hoor!!!! Zelf van genieten voorlopig zou ik zeggen
merrieveulen
Geplaatst: 09-12-12 11:24
Marin_ka3 schreef:
Ach, een en al schoonheid, gevangen in super mooie foto's! De paardjes, hun speelse acties, de sneeuw, de kleuren, de ondergaande zon, bjoetiefollll!!!!!
prachtig verwoord, en helemaal mee eens! Flint is echt een prachtpaardje Elien, echt supermooi! Ik heb die kleur zo trouwens nog nooit eerder gezien, met die donkere onderbenen. Heeft hij nog steeds een duo penotti neusje?
xElienx
Geplaatst door de TopicStarter: 09-12-12 13:41
Duo Penotti neusje is nog steeds aanwezig
hier kun je het goed zien
Ik ben echt ontzettend benieuwd hoe hij er van de zomer uit zien! Volgens mij komt er best wat leuks onder al dat haar en babyspek uit.
jolandje
Geplaatst: 09-12-12 13:44
ik denk het ook elien, daar komt een prachtig paardje onder vandaan
prachtig!! die deken staat jouw pony veeel mooier als mijn paard verdikkie
xElienx
Geplaatst door de TopicStarter: 09-12-12 21:11
Nevergiveup, nu je ehet zeg! haha indd. vooral op de foto recht van voren
Deess, matching colors Het is 1 van de weinig merken die hem past, dus ik ben er erg blij mee
Linda, voor heel even normaal is hij de meest "lichtgevende" 's avonds in de wei. ! ding wat hij niet gemeen heeft met Fleur. Hij is namelijk heel schoon. *denkt terug aan de foto's van een zwarte Fleur"
Wat is het toch een heerlijk bolletje haar! :3 Maar palomino? Hij heeft zwarte benen... Mijn palomino is helemaal zwart (van de bagger, maar als hij schoon is, is hij egaal bijna-wit)