Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Arabiertje* schreef:Voorlopig is het met de jaarling merrie. Als de twee '' boze '' paarden uit de groep weg zijn, dan laat ik hem in de groep waar nog enkele volwasse maar brave paarden tussen zitten, in de winter zal hij vast ook wel een vast vriendje krijgen, dit is nu maar een voorlopige oplossing.

Christiene schreef:Arabiertje* schreef:Voorlopig is het met de jaarling merrie. Als de twee '' boze '' paarden uit de groep weg zijn, dan laat ik hem in de groep waar nog enkele volwasse maar brave paarden tussen zitten, in de winter zal hij vast ook wel een vast vriendje krijgen, dit is nu maar een voorlopige oplossing.
prima oplossing! met zijn tweeen..
ik zou geen risico nemen met een oudere paard apart in de wei te zetten als hij toch met die jaarling kan staan...

Arabiertje* schreef:Nee, die blijft dag en nacht op de weide en dan moet ik haar speciaal binnen gaan halen omdat ik niet wil dat hij s'nachts op de weide blijf. Mijn merrie is trouwens ook niet meer zo gezond kwa benen, en vind dat dan niet echt goed om daar een jong, speels veulen bij te gaan zetten. Ze moet rustig aandoen, maar bewegen is veel beter als op stal staan. Ze verhuisd binnenkort ook, dus dat is dan niet echt de moeite meer hé...

Ja als er een schuilstal was, dan had ik het wel gedaan denk ik. Maar zo zonder schuilstal, als het dan opeens gaat onweren s'nachts. Je weet maar nooit...