Dat rollen in het hooi dat ken ik ook wel van mijn nu 3jarige, zodra ik hooi in de stal of op de wei deed ging ze er meteen in liggen rollen, als ik de stal net had op gestrooid ging ze er ook direct in liggen rollen (zelfs als ik de plakken alleen maar in de box of de wei had gegooid was het al feest. Nu doet ze dit dus nog op de wei dat is wat minder want de helft van haar hooi eet ze niet meer op omdat het vies is maar in de stal doet ze dit gelukkig niet meer. Ik denk ook dat hij bruin bont gaat worden mijn veulen van 2jaar geleden werd ook zo geboren ongeveer en is ook bruin bont geworden hij zal wel wat donkerder worden dan die van mij maar niet zwart bont denk ik.
Dank jullie voor de leuke reacties. @ kappiegirl . dus de hoop dat ie er ooit mee stopt kan ik wel opgeven als ik jou begrijp . ach het is een lekker ding .
Hij is nu iets meer als 2 mnd . bij 2 maand heb ik hem opgemeten en was ie schoofthoogte 1 meter . wat zou betekenen dat ie ongeveer tussen de 135, 140 zou moeten eindigen volgens kenners . Ik ben benieuwd hoe groot ie word . zou een leuk maatje zijn iig .
xMacFlurry
Geplaatst: 31-08-12 22:03
wat een mooierd!
BloHal
Geplaatst: 03-09-12 17:57
Wat een ontzettend leuk en stoer ding zeg! Volgens mij kun je je prima vermaken in de tijd dat je met hem bezig bent haha!
Hope2012
Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-12 18:21
dank je . vandaag had ie een ontmoeting met mijn verwende flessengeitje hihi
en die manen van hem het blijft maar rechtop staan .