Wat een ongelofelijke mooie ezels!! Die kleuren..... zo mooi. En wat een schattig veulentje!!*jaoers*....
Ik heb toos twee jaar geleden ook onder het zadel beleerd. En in tuig.op het droge vorig jaar. Nu moet ze nog.een.keer voor de kar.
Ohhh wat een ENORM hoog smelt gehalte Kom Rietje maar brengen... en mama mag best mee Gave foto's!! Blijf je ons verwennen met updates??
Ja ik zal jullie blijven verwennen. Zeker als er een tweede ezelbaby is. En toos en rietje blijven lekker op.mijn werk hihi
Even een update Rietje is niet meer alleen vanmorgen om half zes is dina bevallen van een merrietje. Foto's komen in een apart topic zo snel mogelijk.
De beloofde foto update van Rietje; Zoals jullie kunnen zien staan haar oortjes [kuch] nu wel overeind. Van veilige afstand naar Betje kijken. Melkbar ook nog steeds heerlijk
*smelt* Wat een mooi ezeltje! Poitu ezel kom je volgens mij niet vaak tegen, of wel? Vind ze wel erg leuk
wat is Toos een prachtige merrie en haar veulen is een plaatje hoe groot is Toos en hoe groot was de hengst?