Dankjewel hij belooft inderdaad echt wat te worden voor de toekomst! Mama had al 82.5 punt voor haar IBOB, dus wie weet gaat hij dat wel verbeteren we zijn echt heel erg benieuwd hoe hij het zal doen op Ermelo
Hij is nu al uitgeroepen als Zuid-Hollands kampioen dus wie weet wat onze kansen landelijk zijn
Ureen_kwpn
Geplaatst: 04-08-12 23:22
Zo wat een verhaal! maar wat een schitterend veulen! ben verliefd op dat leuke koppie Veel succes in Ermelo!
Hahaha dankjullieweel Hij is echt geweldig! Hier nog een paar fotos
Haha, hij is helemaal gek op knuffelen
We kregen als tip dat we hem moesten laten scheren, dus vandaar.. Hij vond het alleen niet erg leuk
En toen gingen we hem ook nog wassen xD Hahaha, hij wordt zo mishandelt!
Maar dan ziet hij er natuurlijk wel op en top uit! Dit was afgelopen maandag in Lunteren, fotos maken voor de veulenveiling!
Knap paardjee hee??! :D
Vanavond gaan we ze weer wassen. Morgen half 6 op stal zijn om Hendriekje te knotten. Caronette doen we in Ermelo zelf. We hebben een box geregeld dus dat kan daar wel
Je kunt nog meer lezen over Hendriekje op www.veulen-veiling.nl -> veulens -> 2012 -> springgericht. Bladzijde 2 staat hij
Ze staan schoongewassen op stal! Morgen vroeg beginnen met vlechten en hopelijk is hij braaf :p hij laat zich tot nu toe altijd zien dus hopelijk doet hij dat morgen ook goed!
Op de veulenveiling site staat ook een filmpje van hem. Ook het filmpje dat we morgen gaan maken komt op internet heel veel zin in morgen
Vandaag helaas niet in de finale gekomen maar hij behoort wel tot de 25 beste veulens van Nederland dus alsnog super trots op hem! Beetje gek dat hij niet naar de finale mocht want ze hadden heel geen commentaar op z'n houding of beweging, alleen dat hij niet genoeg ontwikkeld was. Maarja, rekening houdend met mama's operatie en de nasleep is dat niet gek er komen nog foto's!
__YSB__
Geplaatst: 18-08-12 18:13
Precies, hij komt er wel. Kan een veulen zijn wat zich wat later ontwikkeld.
Jaa ook dat! En hij staat heel de dag op stal. Komt er misschien een half uur per dag uit. Dan ontwikkeld hij natuurlijk ook langzamer dan de andere veulens! Gewoon jammer dat de merrie nog niet meer mag bewegen ivm de operatie. Maar het is niet anders! Hij komt er echt wel
RoWi
Geplaatst: 19-08-12 22:12
Wauw, heel erg gaaf veulen!
lyanne_sanne
Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-12 14:43
Paar fotos van de keuring in Ermelo!
Hij houd nog steeds van bijten XD
Zo nieuwsgierig Ik sta er alleen beetje gek op haha XD
Specialiteit Kusjee of hapjee Je weet nooit wat t wordt bij hem! xD
En je kunt nu al een filmpje vinden dat voor de veiling is gemaakt. Op YouTube kan je hem vinden denk ik. Staat onder: indoctro x up to date.
En anders via de veiling site: www.veulen-veiling.nl. Ga je naar veulens -> 2012 -> springgericht -> 2e blz staat hij op. Ik weet nog niet hoe ik een video op YouTube moet zetten vanaf de camera dus ga nog wat proberen morgen!