echt super fotos; en precies wat je wilde toch? merrie; een vos en een bles en 4 witte voeten kan die vliegendeken trouwens bij de singels zo n geen kwaad/gevaar vh veulen bij drinken?
Prachtige foto's. Jammer van het slechte weer vandaag. Ik zou persoonlijk de singels wat straker doen. Op zich moet een vliegendeken kunnen hoor, maar als de singels zo los hangen brengt het toch wat risico mee.
Nogmaals gefeliciteerd en bedankt voor het plaatsen van de foto's -- ik heb zoiets nog niet in het echt gezien en vind het erg mooi.
Ik vind het opvallend dat de merrie zoveel rust uitstraalt op elke foto. Op de foto waar ze haar veulen ziet voor de eerste keer, kijkt ze zo tevreden; het geeft mijn een gevoel van 'alles is goed en zoals het hoort.' Heel indrukwekkend allemaal.
Wat leuk die foto's! Ben heel benieuwd hoe ze in het echt is Succes met het kiezen van de naam, moeilijk met de H!
Babootje
Geplaatst: 08-07-12 22:31
Prachtige reportage hoor Trisca. Alsof je er zelf bij bent! Moeders heeft het "gehad" kan je goed zien. Zweet achter de oren en rond de ogen (en overal waar ik het wrschl niet kan zien). Ze is moe en dan zie je de zorg voor t veulen. Prachtig hoor!