zo vandaag diva uit het verre noorden opgehaald ondanks de heftige wind een goede reis gehad en om 18.00 uur stond ze weer met haar maatjes chico en alladin in de bak alsof ze niet was weg geweest
over 4 weken laten we haar weer scannen door de veearts hopelijk kan ik dan ook het hartje horen
het gaat volgens mij allemaal wel goed ze is wel een stuk rustiger met rijden ik laat haar eind juli nog een keertje scannen maar heb niets gezien waardoor ik denk dat ze niet meer drachtig zou zijn
ja ik verwacht dat ze nog gewoon drachtig is maar voor de zekerheid op advies van de fokker toch op 6 weken extra laten scannen ik ben ook heel benieuwd wat er uitkomt ....duurt helaas nog wel even
Appelmoes_11
Geplaatst: 14-07-12 18:25
Ik wil niet zeuren, maar ik zou er 'too hot to tango' van maken is wel de leukste naam!
Wat spannend! Ik ben benieuwd wat eruit komt rollen.
met de mama gaat het allemaal erg goed ze is wel een stuk rustiger dan normaal maar verder top het wordt nu de lange 10 maanden wachten....
Cerosa
Geplaatst: 28-07-12 22:29
Hopen op een prachtig veulentje
nicoleboogie
Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-12 10:39
zal weer even wat leven in het topic blazen al zal het pas echt gaan spelen hoe dichter we bij de uitgerekende datum komen Diev doet het prima gaat nu wel af en toe trekjes vertonen dat ze wat dwarser onder het zadel is maar dat is ook weer zo verdwenen woensdag doen we de laatste crossles tot de bevalling het leuke is dat ik zelf ook een kleintje verwacht en 1 maandje eerder ben uitgerekend dus kunnen we mooi samen met zwangerschapsverlof