Speels is ze zeker en rasnieuwsgierig....dit wordt papa's prinsesje nummer 2
avaluna
Geplaatst: 02-06-12 13:19
Ze is echt prachtig , ik hoop dat er nog flink wat topics gaan volgen van dit meisje met uitstraling. Moeders heeft het er maar druk mee zo te zien. En Joenalie , die zou hier ook erg mooi staan in de wei...
Kyarahh
Geplaatst: 02-06-12 13:24
Wat een leukerd!
Anoniem
Geplaatst: 02-06-12 13:25
Avaluna die uitwerking schijnt ze op iedereen te hebben .
Als die kleine Marjoliena haar na gaat hebben we een big problem, want welke van de twee hou je dan aan .
Nummus
Geplaatst: 02-06-12 13:43
Een topic-vriendinnetje linkte mij naar dit topic, ik snapte het al niet, maar toen zag ik het snoetje en ik dacht: GELDERS!
Ik zit hier te kwijlen achter de pc... ooit hoop ik zelf een paard aan te kunnen schaffen en dan wordt het er toch echt zo eentje. Wat een schatje, de moeder ook, en de zus ook!
Ook hier gefeliciteerd met je mooie merrieveulen, we hopen jullie op de keuringen tegen te komen!
Anoniem
Geplaatst: 02-06-12 20:31
Nemurin ja ze is deels Gelders
LHS dat hangt eigenlijk wat van mijn vader af.
GJ bedankt voor je uitleg ik zie dat meestal nog niet zo snel bij veulens.
Verder wederom iedereen weer bedankt voor de leuke reacties op [paard]. Ik begin hier steeds meer te glunderen.
Vandaag had ze voor het eerst het halstertje om en had er helemaal geen problemen mee. Het leuke is dat ze het zelfde halstertje om heeft dat haar grote broer ook ooit als veulentje om had.
Anoniem
Geplaatst: 02-06-12 22:26
Ha daar was ik weer. Hebben jullie al mijn mooie halster gezien, is nog van mijn grote broer geweest .
Hey mama's mens ligt in mijn speel wei.
Jie hoe spelen.
Kijk mama zo doen ze dat tussen de witte hekjes.
Yeah ik vlieg.......
Maaaaam wat is dit????
Woe hoe ik kan er wel lekker in af zetten.
Nou zeg wat is dat nu, "hey wacht es even, wat ben jij?"
Ze is ECHT prachtig!!! Wil je haar kwijt, mag ze hier wel komen Wat een dotje om te zien, zo'n heerlijk koppie! Moet wel lachen om die fotos, heerlijk dat jonge spul met die lange stelten, en dan die foto dat ze zo naar het gras kijkt waar ze niet bij kan Heerlijk! Halstertje staat haar goed. En grote zus Joenalie is ook echt super knap! Je hebt alleen maar mooie zwartes daar