ach gos nee echt... dit is Blaze's eerste kindje? goed gedaan hoor, haha! echt een supermooi beestje.
E_Nalanta
Geplaatst: 03-06-12 23:42
Beeldschoon
Lisanfellow
Geplaatst: 04-06-12 15:49
Ja Blaze zijn 1e kindje!! ...en hij is lief en dapper, loopt bij mams weg terwijl ze dat absoluut niet wil, ze staat liever alleen maar Kjáni staat liever bij de anderen Je ziet haar ervan balen.
Zeker! van de week Zilla in volle draf naar achter met Kjáni in kielzog.... hij stopt... staat stil en hinnikt 2x.... draait zich om en komt werkelijk in volle galop terugzetten! Ik moest er vreselijk om lachen, Zilla met tegenzin ook terug
SantaCruz
Geplaatst: 04-06-12 16:06
wat een snoesje zeg!
Sappos
Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-12 22:16
Nieuwe Kjani foto's Af en toe Anne even aanspreken en smeken om foto's haha
ja dat op zich wel, ik denk ook dat ze het best zou willen hoor. maar dan eerst officieel appaloosa maken, als ze echt doorkleurt wil ik dat ook in haar paspoort hebben denk ik...
en ik wil dan één van jouw mannen met haar matchen. wil alleen geen vierde paard, dus eerst moet dan één van die anderen 'verdwijnen'...
Verdwijnen...dat klinkt banketstaaf Nou Nels valt af want dat is basis x basis
merrieveulen
Geplaatst: 10-06-12 23:30
banketstaaf? hoezo... het is de enige optie om van ze af te komen. afmaken is geen sprake van, verkopen ook niet... dus houden we het op verdwijnen, dan is het iig niet mijn schuld.
nouuuu... gelukkig is het (nog) geen concreet plan, want ik ben tot dusver toch altijd nog het meest gecharmeerd van Nelson, zeg nou zelf...
maar goed, ik moet de anderen ook maar eens ontmoeten, ik ken alleen Feem verder maar, en die was destijds nog niet bepaald een hengst te noemen, haha! en nu dus ook niet meer...