Ik hoop dat je snel goed nieuws kunt melden
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
trisca schreef:Dank je wel. Het is voor mijn gevoel een beetje erop of eronder mbt de hengst. Als hij het straks goed gaat doen hebben we 1 van de weinige nakomelingen, maar als hij het niet goed gaat doen kent straks niemand hem![]()
Ik ben erg benieuwd, overmorgen zou ze uitgerekend zijn.
Goos_hoeve schreef:inderdaad ts hoe staat het ermee??
Winningmood is trouwens redelijk gebruikt hoor, is niet zo uniek overigens maar dat maakt niet uit.
Ben wel erg benieuwd naar de baby

Spannend zeg, ik duim voor jullie! Het zal niet lang meer duren denk ik. trisca schreef:Goos_hoeve schreef:inderdaad ts hoe staat het ermee??
Winningmood is trouwens redelijk gebruikt hoor, is niet zo uniek overigens maar dat maakt niet uit.
Ben wel erg benieuwd naar de baby
De overgang van achterhand naar benen lijkt scherper te worden, is dat het afgezakte bikinibroekje??
Verder nog niet erg volle uiers oid. Zal even kijken of ik foto's kan maken.
Wat ik bedoel is dat de hengst niet op locatie dekt en wat ik begreep niet super vruchtbaar is. Daarom werd hij uit de sport gehaald om te dekken en nu uit de dekdienst gehaald om weer in de sport te lopen. Wat ik begreep zijn er in verhouding niet zo heel veel veulens van, maar dat heb ik ook maar gehoord.
Bovendien is het maar de vraag of hij straks dus weer beschikbaar wordt omdat sport en dekken bij meneer dus niet samen gaan