Rumble is gister voor het eerst in de trailer geweest en naar de wei gegaan. Dat was een heel avontuur, was alles aan het ontdekken. Hij heeft dus ook zijn eerste nacht buiten doorgebracht, dat is super gegaan en ze staan er weer lekker bij in de ochtendzon. Nu kan hij beter zijn beentjes strekken dan in de paddock, lekker frisse lucht in zijn longetjes en met mama genieten van het buitenleven.
staat ie dinsdag nog op de wei? want dan kan ik even spieken
abba
Geplaatst: 27-05-12 02:00
Hallo Diana,
Wat een knapperd! Volgens mij weet hij het ook zelf! Geniet ervan
Diane_Basje
Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-12 09:48
@Jacqueline, ik denk zelf ook dat hij doorheeft hoe knap we hem vinden.
Heb nog nieuwe Rumble fotootjes van afgelopen week. Rumble had dé oplossing tegen de warmte afgelopen week
Zag iemand lopen
Het mooiste was nog toen hij onder de handdoek ging hinniken, toen ging ik helemaal stuk
En vrijdag kon hij eindelijk de wei op. Voor het eerst in de trailer en toen op avontuur. Rosa verdween gelijk het hoge gras in met hem, dat vond ik nog wel spannend (en hij ook), want het gras is even hoog als Rumble (op het grootste deel van de wei is alles kort, maar zei wilde daarin) Levert wel grappige plaatjes op
Maar ze kwamen ook weer terug en toen heb ik nog wat mooie Rumble fotootjes kunnen maken.
Inmiddels heeft Rumble dus al 2 nachten buiten geslapen met mama en dat gaat prima. Er is daar genoeg te beleven voor hem en ze hebben daar constant een verkoelend windje.
Cynthia82
Geplaatst: 27-05-12 10:14
Wat een heerlijke foto's! Fijn dat alles goed gegaan is op de wei. Heb jij een beetje kunnen slapen de eerste nacht?
shaddy82
Geplaatst: 27-05-12 10:15
wat een leuke foto's weer van Rumble
Die met die handdoek zijn echt geweldig
En fijn dat alles goed verlopen is
Diane_Basje
Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-12 10:20
Cynthia82 schreef:
Wat een heerlijke foto's! Fijn dat alles goed gegaan is op de wei. Heb jij een beetje kunnen slapen de eerste nacht?
Ehhhhmmm... Niet echt, maar gelukkig kreeg ik even na acht uur een berichtje en foto van degene die ze verzorgt, dat ze er prima bij stonden. Die had net zo lekker geslapen als ik...
Wat ziet ie er goed uit!! Hij wordt al een echt binkie!! Kan me heeelemaaal voorstellen hoe jij hebt geslapen de 1e nacht... Maar wat heerlijk dat ze nu 24/7 buiten kunnen!!
Thx voor de leuke reacties! Inmiddels ben ik 100% gerust gesteld. En het is inderdaad lekker dat ze nu volledig buiten kunnen blijven, mag die daar een grote jongen worden en alles ontdekken!
abba
Geplaatst: 28-05-12 13:44
Hoi Diana,
Supermooiegeweldigefoto's! Hij is gewoon model, leuk hoor..... Zeg als je in de buurt bent (of om moet rijden ) je bent altijd van harte welkom om de (half) broertjes en zusje van Rumble te komen bekijken
Jacqueline, als ik in de buurt ben wil ik heel graag een keer op je uitnodiging ingaan. Wie weet is het nog wel een keer in te plannen. Als dat zo is, dan bel ik je. Bedankt voor de compliment in ieder geval!
Rivendell
Geplaatst: 28-05-12 22:30
Knap ventje Diane! Mag je trots op zijn. Jammer dat het geen merrie is. Wordt mams weer gedekt dit jaar?
Diane_Basje
Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-12 00:08
Dank je! Ben ook erg trots op hem! Rosa blijft dit jaar leeg. Misschien volgend jaar weer. Ik zou ook even zo gauw geen hengstkeuze kunnen maken (maar dus ook niet heel erg over nagedacht). Erg zonde dat de vader van dit veulen nu helemaal in Friesland staat, wel fijn dat hij een fijne plek heeft gekregen met een leuke toekomst.
En bij jou? Nog merries opnieuw gedekt? En met welke hengst deze keer? Damon?
Whaha die handdoek! En lekker dat ze goed in de wei staan nu!
Rivendell
Geplaatst: 29-05-12 21:48
Diane_Basje schreef:
En bij jou? Nog merries opnieuw gedekt? En met welke hengst deze keer? Damon?
Purdey gaat bij Damon, Curtsey gaat naar Nicton Carreg en de andere 2 blijven leeg dit jaar.
Diane_Basje
Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-12 22:29
Goeie keuzes! Nicton Carreg is erg gaaf (vind jouw eigen hengst ook super, en is volgens mij ook braaf). Heb zelf nagedacht over serock fairy arwr van de pcs. Vind zijn vader criccieth arwr een geweldige hengst en zijn bloedlijn sluit ook nog gedeeltelijk aan bij die van rosa. Twijfel alleen over zijn halslengte, rosa moet niet een hengst met een korte hals hebben, heb jij hem in het echt gezien?
Fairy Arwr is een hengst met zat lengte. Zijn veulens zijn ook lang gelijnd. Ik heb zelf ook een zoon van Criccieth Arwr, die wordt volgend jaar 2. Hij dekt dan een paar merries.
Diane_Basje
Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-12 22:40
Ja Dylan toch? Die vind ik gaaf! Oke leuk om te lezen dat Fairy Arwr toch veel lengte heeft, kon het uit de foto's niet zo goed opmaken. Fijn om te horen van iemand die hem live kent! Ik zag je veulentjes in het Welsh Fokkers topic, wát een geweldige koppies geeft die Bink toch. Sowieso allemaal knappies, ik val op die kleine koppies. Veel plezier met ze!
Diane_Basje
Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-12 09:32
Nog wat plaatjes van vorige week (bij gebrek aan nieuwe)