Ik ben helemaal weg van m. Hij is enorm leuk en knap! Straks mag ie even lekker buiten spelen in de paddock, dan zal ik ook nieuwe foto's maken.
Met wilma gaat het goed. Ze is nu wel bijgekomen en eet goed en is enorm gek op haar knul. Ze is zeer beschermend, maar wij mogen er wel gewoon bij hoor. Maar zo gauw ze een andere pony voorbij ziet wandelen 4 meter voor haar stal, moet feniks naar achter de stal en gaat mevrouw ervoor staan haha Ze is supermama! Echt een hele goede moeder, ze past goed op hem.
Ik geniet enorm! Feniks is zooooo leuk en een echte knuffel! Hij knuffelt me gewoon omver haha. HEERLIJK! Hij vind ook echt alles lekker waar je m aait en alles vind ie leuk. Hij is geweldig!
Hier weer weer een spam van Feniks zijn eerste stapjes buiten Ook vriendlief is gek op m! met zijn trotse mama spelen maar!
He mam wat doe je nou! mam? maaham! Mam kom op nou!
he mam was dat nou weer! daar kun je uit eten kind Knuffel en toen was het kleine kereltje erg moe geworden van al die nieuwe indrukken, dus tijd voor een slaapje. Trotse mam, doet hem ondertussen lekker wassen. En bijna vergeten: Zijn Fans!
Opnieuw gefeliciteerd met de pracht vent !! Mooie naam heeft ie ook gekregen! Ontzettend leuke foto's; ook die buitenfoto's! Wilma ziet er ook geweldig uit, knappe merrie, zo'n zware bevalling!
Natasja, ja dit was toch wel echt een verassing. We hadden 25 % kans op een vos, maar ja, ga je er dan vanuit dat je een vos krijgt? Nee wij dus niet haha Maar we zijn echt super blij met m!
Buster, ja gelukkig ziet wilma er weer helemaal top uit. Ze is ook weer lekker fit en zo ongelooflijk trots op haar zoon!