Wat een mooierd Moeder en vader allebei ook zeer aantrekkelijk Ben benieuwd naar de uiteindelijke kleur. Enne...al zou hij vos blijven...niets mis mee Lekker een binnenbak met dit weer Succes en enjoy!
Tjinta
Geplaatst: 26-04-12 18:39
* ziet het helemaal voor me Rosa in de Tijgerin mode..* Ze is gewoon helemaal gek op haar kind en Terecht.. Tis een prachtveulen. Logisch dat je trots bent.
Wát een knapzakje! Ben benieuwd of hij voskleurig blijft, gezien de kleuren van paps en mams!
Diane_Basje
Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-12 21:16
Nog heleboel Rumble
Diane_Basje
Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-12 21:21
Nieuwe Rumble fotootjes van vanmiddag (telefoonkwaliteit)
Rosa houdt de omgeving in de gaten;
Daarna samen slaapie doen in de zon;
Rosa waakt over haar kind;
Dit vind ik echt een geweldige foto; (kijk die achterkant, zou die toch roan worden?)
Rumble'tje draaide zijn hoofd weg en keek verschrikt naar de grond. Je eigen schaduw is best eng namelijk... (foto 2 sec. eerder was nog leuker geweest)
De toeschouwers vanuit de paddock. De manegepaarden waren buiten gezet, maar echt veel beweging hebben ze niet gehad vandaag; (moeilijk te zien, maar er stonden er een stuk of 6 op een rij, waarvan 5 merries) @Balou-Lover, zoek de Viper...
Ja ik had het begrepen, dat is een hengst waar je vast veel plezier van gaat hebben. Jammer dat je zo ver weg woont, ben wel erg tevreden over deze combi, maar ben blij dat hij een leuke sportieve toekomst heeft. En bedankt voor je compliment! Zag idd al één van onze foto's in een bericht van je voorbij komen, was gemaakt tijdens de bezichtiging vorig jaar.
Thanxx San! En ben echt blij met mijn Ready to Rumble beltoon!
Diane_Basje
Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-12 18:42
Foto'tjes; Nog in de binnenbak
In de paddock, vlak na kennismaking met het stroom. Wilde niet meer in de buurt van het draad komen en bleef (niet heel lang, maar toch) dicht bij mama staan
Laatst bijgewerkt door Diane_Basje op 29-04-12 18:49, in het totaal 1 keer bewerkt
Diane_Basje
Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-12 18:42
*oops, dubbelpost...*
Cynthia82
Geplaatst: 29-04-12 20:14
Zeg, als hij straks verkocht is, mag ik zijn bles dan overnemen?
Ja Rumble'tje heeft vandaag Bokt kraamvisite gehad! Foto volgt. Was gezellig!
Cynthia82
Geplaatst: 30-04-12 16:57
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!
Kijk dan!
Vanavond slaapt hij bij mij in bed
Ik kom zeker nog een keer (of tien) bij hem kijken hoor
xxanoukxx1
Geplaatst: 30-04-12 17:04
wat een super mooi veulen!
de ouders zien er trouwens ook prachtig uit
Diane_Basje
Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-12 17:05
Ja moet je zeker doen. En die foto is echt super he? Wat een ukkie is het eigenlijk. Veel plezier met Rumble in je bed vannacht, wel beetje jammer dat ik Rosa nu gerust moet stellen en dat ik dus zo'n 250 kg in míjn bed heb. Maar geeft niet hoor. Ik zie je wel weer als je hem terug komt brengen (je komt hem toch wel terugbrengen he??!)