Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tanjaatjuhh schreef:Heeey Didi Heb je alweer nieuwe foto's van Jean Pierre , 2 andere merries hebben bonte veulens van Monello gehad. 1 net zo bont als monello , zelfde kleur etc andere heb ik nog niet gezien is gister pas geboren beide merries , dus hij kan het weldus als je nog een poging wilt doen.
keona schreef:wat voor kleur waren de merries zelf?tanjaatjuhh schreef:Heeey Didi Heb je alweer nieuwe foto's van Jean Pierre , 2 andere merries hebben bonte veulens van Monello gehad. 1 net zo bont als monello , zelfde kleur etc andere heb ik nog niet gezien is gister pas geboren beide merries , dus hij kan het weldus als je nog een poging wilt doen.
tanjaatjuhh schreef:We kregen ook bonte veulens uit dravers , welsh pony's etc die normaal geen bont vererven
keona schreef:er bestaan ook bonte dravers en welsh pony's !!!,maar ik vind niet dat je kunt zeggen als je hengst 2 bonte merries dekt dat het bont door hem komt,hij is niet homozygoot bont dus houd dat in dat het niet door hem hoeft te komentanjaatjuhh schreef:We kregen ook bonte veulens uit dravers , welsh pony's etc die normaal geen bont vererven
tanjaatjuhh schreef:Dit jaar staat zijn teller op 2 bonte ( zwart en bruin ) een zwarte en een valk.
vorige jaren vosbont uit draver , 2 keer vosbont uit vos welsh , vosbont uit appaloosa merrie , paar keer vos en bruin. Een tweeling met 1 vosbont en een bruin veulen ( geen bont in stam ).
Monellos moeder was een vosbonte merrie.
onley schreef:je hebt een erg leuk veulen kinddaar,
Maar ik ga mischien wat zijketig overkomen hoor, maar ik vind je merrie wel erg schraal uitzien! (je ziet wel erg duidelijk de rugegraat erop liggen wat ik wel erg jammer vind vooral als ze een veulen aan de voet heeft.
ik mag toch serieus hopen dat je je merrie nu eerst eens even 2 maanden de tijd geeft om even te kunnen genieten van haar kind in plaats van haar direkt weer onder het zadel in te proppen.