't is een leuk veulentje, maar van het 'verwekkingsverhaal' geloof ik helemaal niets, nada, noppes.
Dan doe je het niet. Gelukkig moeten wij er voor zorgen en kost het een ander niks
Bonnelover
Geplaatst: 13-04-12 23:22
Froukje1993 schreef:
Bedankt voor de reacties!
Kinke schreef:
't is een leuk veulentje, maar van het 'verwekkingsverhaal' geloof ik helemaal niets, nada, noppes.
Dan doe je het niet. Gelukkig moeten wij er voor zorgen en kost het een ander niks
Kinke
Geplaatst: 13-04-12 23:23
Ik vermoed dat jullie haar gewoon stiekem bij een volwassen hengst hebben gedaan Toch vreemd dat jullie hengstje de grote uitzondering is in paardenland.
Mensen, als je het niet geloofd, pb dan aub gewoon. Anders had ik wel een ander topic geopend. En ik zal je gelijk uit je droom helpen, wij hebben idd een volwassen hengst, alleen 1 van dik in de 30 die dus zeker niet meer vruchtbaar is. Anders zet ik dat er toch wel bij? Geef namelijk niet zoveel om papier, kan me dus weinig schelen of ik er een papierloos veulen uit krijg aangezien we d'r toch zelf houden.
Tellie
Geplaatst: 13-04-12 23:29
Wat voor zin heeft het om hierover te gaan discussiëren?
lijkt me toch niet onbelangrijk om zeker te weten dat een 4 maanden oud hengstje al vruchtbaar is. Dat zou betekenen dat iedereen die een hengstveulen bij z'n merrie heeft lopen deze er al bij weg moet halen.
Suzanne556
Geplaatst: 13-04-12 23:37
Wat een schatje!
Froukje
Forever young
Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-12 23:38
Ja, en zo zijn er ook meisjes van 8 die al ongesteld zijn. Hoort ook niet zo, maar wat de natuur doet kunnen wij niet veranderen. Zijn we nu dan klaar?? Reageer of gewoon niet als je het niet geloofd, of pb gewoon. Ik vind dit een beetje zonde van mijn topic.