Kijk, Heavy heeft zijn eigen topic Mooie naam, knap veulen en fijn dat ze het nu goed doen!
yfande
Geplaatst: 11-04-12 09:56
Prachtig ventje Saar, en Dulce ziet er idd blakend uit, fijn dat ze zich als zo'n goede moeder ontpopt heeft, en nu wachten op nr. 2 Wat is dat toch met volle maan ? wachten ze daar bij jou altijd op ?
Dat was even even schrikken Saar.. Gelukkig alles weer helemaal ten goede gedraaid en groeien zal hij nu vanzelf wel nu hij de tepel heeft gevonden. Van harte met deze mooie jongeman (leuke naam).
Gefeliciteerd met je knappe veulen! Erg leuk gevonden naam, dat belooft wat voor de toekomst (ik heb de ervaring dat de naam op papier vaak erg toepasselijk is voor het paard ). Gelukkig zijn de moedergevoelens ontwaakt. De merrie ziet er erg goed uit!
StefenYnia
Geplaatst: 13-04-12 09:53
Gefeliciteerd, en wat fijn dat na een moeilijke start, het er toch allemaal goed uitziet! En een Krack C veulen nog wel. Ben ik helemaal fan van sinds ik op de nieuwe stal in Denemarken 3 van zijn afstammelingen ken. Nou ben ik eigenlijk meer van de koedbloeden, maar sinds ik die drie ken... Mijn hemeltje wat een lieve, leuke toppers zijn dat, stuk voor stuk! Dus geniet ervan!!! (Wat je denk ik ook wel doet. )
KahluaB
Geplaatst: 13-04-12 09:59
Van harte met je ''kleine'' man ! Heel veel geluk ermee ! Gelukkig gaat alles nu goed , dat is altijd schrikken als het niet meteen vanzelf gaat
Wordt de merrie weer gedekt , of gaat ze eerst de sport in ?
Bedankt voor de goede wensen Dulce wordt in juni vier dit is haar eerste veulen. De bedoeling is om nog een veulen te fokken en dan de sport in. Ze is dan ruim 5 en kan dan vrij snel op niveau uitgebracht worden Dat ze fijn in het werk is heeft ze vorig jaar bij de training bewezen, dus ik heb daar goede hoop op.
KahluaB
Geplaatst: 13-04-12 10:14
..en bij welke hengst wordt ze dan gedekt ?
sarabande
Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-12 10:15
amaze schreef:
..en bij welke hengst wordt ze dan gedekt ?
Ik heb nog geen idee, maar ik dek nooit op de 10e dag dus ik mag nog even nadenken