Here is Beli dat neusje...kus Wat is ze mooi Mama mag er ook wezen, even mijn complimenten over de verzorging, mams ziet er goed verzorgd uit plaats zoveel mogelijk fotos, want die gaan nooit vervelen....fijne tijd met elkaar
Ik word helemaal verlegen van jullie lieve berichtjes & complimentjes , ookal zijn die niet voor mij bedoelt
Haar deken zat niet in de weg, ze heeft tijdens de bevalling ook helemaal niet gezweet. Het was die nacht behoorlijk koud, en ze heeft een aardig dun vachtje dus zonder deken vonden we niet zo'n lekker plan voor haar. Daarna hebben we hem wel afgedaan, en later verplaatst voor een fleecedeken (waarvan de achterflappen naar binnen waren gezoomd zodat de deken niet in de weg zat/zit voor het vinden van de melkbar of gaat irriteren in de oogjes)
Dit zijn inderdaad onze droompaarden & We hebben nog 2 knappe paarden staan hoor
@ Mommy, ohhh dankjewel!!! Ik voel me helemaal glunderen Mama krijgt nog volop aandacht van mij. Veulen krijgt van iedereen al aandacht, en mama gaat af en toe dan naar de achtergrond, dus ik besteed zoveel mogelijk aandacht ook aan haar. Ze heeft het ook zó goed gedaan & ze doet het nog steeds echt geweldig, beter dan dat ik ooit had durven dromen Vem is mijn grote droompaard, en dan mag ik ook wel laten zien dat ik er trots op ben toch Ze geniet dan ook volop van de aandacht die ze krijgt, nu de meeste aandacht ineens naar kindlief gaat Al geniet ze zelf ook erg van haar prachtig klein monstertje!
Beli houden we inderdaad lekker zelf We wouden graag 1 veulen van Vemmie. Dit is dan ook voorlopig de eerste en de laatste
Nogmaals allemaal bedankt voor alle lieve berichtjes! We kunnen er niet genoeg van krijgen En jullie up to date houden met foto's gaat vast en zeker lukken!!
ik was een stille meelezer in het andere topic maar nu plaats ik dan toch maar wat. Heel erg gefeliciteerd met dit prachtige meissie!!! en ik hoop op nog meer prachtige foto's ik blijf je volgen
Wat leuk om dit topic tegen te komen! Wat een plaatje Sanne
uudje
Geplaatst: 07-04-12 11:32
Had op je andere topic ook al steeds mee gelezen, maar nu moet ik echt iets plaatsen Wat een onwijs mooi veulen en wat een lief snepje op de neus, echt zo'n plekje die vraagt om een kusje haha. Heel veel plezier met deze leukerd.