wauw mooi ding, alleen de naam ga ik niet proberen uit te spreken iets teveel lettergrepen voor mij gefeliciteerd
ooooh WOUW!!!!!! Annabel, van harte gefeliciteerd met dit prachtige ventje!!!! Ik ben benieuwd naar de droogfoto's!!! Ik zat toevallig gisteravond nog te denken van 'goh, hoe zou het nu met flower zijn" geniet er van!!!
wat een mooi veulentje... Ben benieuwd naar de foto's als het veulen droog is... Van harte gefeliciteerd!
Bedankt allemaal. Flower is er erg wijs mee en ik uiteraard evenzo. Hoop dat het weer meewerk, dan komen er veel droogfoto's @craiester: Je moet de naam even opdelen, dan wordt het al makkelijker: AlMost A Ranch-es Tofino
Fijn dat alles goed is gegaan Bella, Moeder en kind maken het goed dus helemaal toppie. Nu lekker genieten.
Nou zeg wist niet eens dat je een topic had, kom er via een linkje van elien.Maar evengoed van harte gefeliciteerd met dit plaatje van een veulen. Hij is erg goed gelukt. Ik ben ook erg benieuwd naar droogfoto's.PS heb je mijn pb nog gehad?
Op zijn knapst..Meer --> [KS-ITP] 10 mei geboren - AlmostaRanches Tofino@Mathilda: had m van de week snel gezien, maar zo druk met werk en alles dat ik het er nog niet over gehad heb weer hier dus je hoort van me!@Iedereen: Bedankt!Moderatoropmerking:KS-ITP -> KS-MK[KS-MK] Topics over drachtige merries vanaf nu op subforum KS-MK!