Het gaat weer spannend worden Ciska! Ben je de zenuwen nog de baas? * Lacht nu nog, maar is bang dat ze straks zelf steeds meer hyper wordt hier haha *
Ja hoor, ik ben nog wel kalm hoor . Na die actie van gister nacht en ochtend is Judith gewoon weer rustig geweest. Maak me dus niet zo druk behalve dat ze in de gaten gehouden word.
Crissy op 346 dagen, Dana op 337 dagen en Ed vorig jaar op 330. We zitten nu op 327 dagen dus zijn goed op koers. Ze is niet meer veranderd, dus hou haar in de gaten, maar schiet niet in de stress. Pas als ze aparte dingen gaat doen (zoals gister ochtend) hou ik haar extra scherp in de gaten.
Judith heeft dit al 2 maanden met regelmaat (maar zie het maar eens op film te krijgen, valt nog niet mee), tot het eind aan toe. Vorig jaar minder (toen had ze een hengstje), de 2 jaren daar voor net zo veel (2 merries). Dus stiekem hoop ik wel weer op een merrie.
Ze at rustig door, meestal gaat ze heel zielig in een hoekje staan als de baby zo te keer gaat. Ze stond nu net binnen d'r brokjes en ruwvoermix naar binnen te werken.
Uier is nog steeds knoert hard, spenen zitten voller dan voorgaande dagen (voor zo ver mogelijk ). En als ik er aan zit komt er nu een beetje gelig spul uit (was eerder meer bruinig en dikker).
Judith ligt nu zielig te zijn in het land. Baby is NOG heftiger in de weer als op het filmpje. Ze ligt een beetje te mutsen, dan weer vlak, dan weer recht op. Ze belt me nu (voor het eerst sinds ze het alarm om heeft) aan de lopende band. Ze lag net plat, maar ging zowat een meter de lucht in door een karate trap van de baby.
Ik zette Judith half 8 binnen met mooie kegeltjes. Dus liep even bij mijn ouders binnen om te vragen of ik morgen ochtend (op de kantoordag bij mijn ouders) het eerste uurtje vrij mocht als er wat ging gebeuren. Daar nog een kopje thee daar (nog benoemt dat ik m'n telefoon niet bij me had, maar het eerste half uur op stal zou er toch niets gebeuren) gedaan werd m'n moeder gebeld door een onbekend nummer. Dus he, dat nummer ken ik, GEBOORTEALLARM! Dus ik rennen naar buiten, lag hij er nog in het vlies al achter!
Vos hengstje, hij heet Flynn van stal Denci. Ik ben nog op en neer aan het lopen en morgen meer foot's.