Mijn wensenlijstje is niet zo heel uitgebreid hoor Op nr.1 staat levend en gezond Een panterbont meisje zal wel een utopie zijn, ben al tevreden met een shabrakje
Ik volg ook!! Ik vind zo'n stippelshabrakje ook zo leuk Daar ga ik voor! Een merrie
_Angelique
Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-12 00:09
Bassenqua schreef:
Oh een schabrakje vind ik zzoooo leuk, mag hier ook wel een keer geboren worden hoor.
ik vrees dat Iris van jou meer aan het verven is dan een shabrakje
Als we toch eens stiekem een kijkje mochten nemen he? Maar ja, dan is de verrassing er natuurlijk wel vanaf
sandra3235
Geplaatst: 20-03-12 00:32
Ben best visueel ingesteld,zie nu ineens voor me komt er een veulen uit gerold,natuurlijk helemaal gezond,dat is het allerbelangrijkste!!! heeft ze een knalroze bikini met gele stippies aan,nu dan kan je toch het busje bestellen voor Angelique
hij is verkocht Cynthia, en volgens de laatste berichten nu met een dik pak haar op Dus qua kleur zal het wel een verrassing zijn voor de eigenaren, als ie geschoren wordt. Hij is wel wat groter dan Confetti. Zijn moeder is ook ietsjes groter dan Happy, vandaar.
oeww stippels hopelijk krijgt het brusje ook net zoveel ervan
_Angelique
Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-12 11:52
Cynthia, Confetti is van okt2010 en Dolce Gusto (de snowcap) is van mei2011
Tja, de naam, daar zeg je wat Ekeif96 Ben altijd wat terughoudend met die dingen, laat het eerst maar eens geboren worden Ik ga dit jaar voor een E (qua stamboeknaam), maar verzin er altijd een voor "huis/tuin en keukengebruik". En die komt vaak pas 1 of 2 weken na de geboorte op de proppen. Afhankelijk van het karakter. Mocht je suggesties hebben met een E hoor ik dat graag