Ze ziet er goed uit. Ik vind er nu wel mooi rond. Ze lijkt nog erg tevreden. Die heeft nog geen last van de baby in haar buik. Die zit daar nog goed denk ik. Als je het het minste verwacht, gooit ze vast ineens het veulen eruit. Wordt vast een heel mooi veulen , als ze het nu nog af moet bakken.
351 dagen?? Tjemig da's lang.... Houd er eens een wortel achter, misschien komt veulie daar op af?
grid
Geplaatst: 18-03-12 22:18
De weersverwachtingen voor komende dagen zijn weer prima dussuh Kom maar op
Begint haar uier eigenlijk al wat meer te vullen of?! Naja dat wil trouwens ook niet altijd iets zeggen die van Say was nog steeds niet helemaal vol toen ze uiteindelijk beviel en ook niet kegelen of zo was blij met cam & roboralarm
Mag allebei Merries zijn makkelijker qua opfok etc., en ook leuk om in de toekomst nog weer een veulen (voor eigen gebruik) mee te fokken. Een hengstje wordt toch wel wat groter (het veulen is voor mijn moeder, die is wat zwaarder dan ik ) dus dat zou ook fijn zijn
Ik ook. Ze had een iets dikkere uier, spenen stonden ook wat meer naar beneden ipv 'naar binnen'. Ze leek ook een beetje een deuk te hebben bij de banden en was daar dus wat zachter... Maar misschien zie ik spoken We zullen het zien, meer dan wachten kan je niet doen...