Gefeliciteerd Eilander.Ik ben benieuwd naar de uitgevouwen versie.En ben ook zeer benieuwd naar de detailfoto
Gefeliciteerd Eilander, prachtkereltje ook ongestreken! Ik begrijp dat er nog erg leuke foto's komen ben benieuwd.
Gefeliciteerd , leuk veulen zeg!Inderdaad lange koten, heb dit nog niet eerder gezien bij veulens.Maar ik las al dat dit vanzelf bijtrekt, gelukkig !Ben benieuwd naar nieuwe fotos!
Al een hele kerel en mooie naam ben benieuwd naar de andere ..... foto en ook naar wanneer je het stijkbout hebt gebruikt haha
AFCAAFCA schreef:Heb het zo nog niet gezien bij veulens, ook niet bij onze eigen veulens. maar wat ik al zei misschien is het de foto waarop het erger lijkt Had je die van mij moeten zien, daar is dit niets bij vergeleken........Eilander, gefeliciteerd, knappe kerel !
hey eilander , hij wordt met de dag knapper ! (en volgens mij zijn de dames hier die die ''andere foto'' willen zien wel heeel erg nieuwsgierig !
amaze schreef:hey eilander , hij wordt met de dag knapper ! (en volgens mij zijn de dames hier die die ''andere foto'' willen zien wel heeel erg nieuwsgierig ! Als je goed kijkt bij die draf foto zie je de klok al luiden...
Schaamteloos, zoals jullie hier praten over de onderdelen van dit manneke Mooi veulen hoor! Weer een springkanon met beste dressuuraftekeningen