Ooh, vind hem er in nederland veel mooier uitzien! Zijn oog toont de helft van de andere foto's, en nu normale verhouding! Mooie pony! je mag trots zijn!
Mariska ,hij is echt prachtig ben heel benieuwd hoe hij is zonder bontjas en jammer dat de grond zo hard bevroren is,anders had je een mooi filmpje kunnen maken
yashilha
Geplaatst: 30-01-12 22:23
Gefeliciteerd! Heel erg mooi
Foss
Geplaatst: 30-01-12 22:30
Eindelijk daar is hij, wat een knapperd en wat een uitstraling heeft hij zeg die gaat de hoofden van de merries wel op hol krijgen.
Foto's zijn altijd moeilijk maar hij is leuk en het gaat erom dat jij er graag naar kijkt en dat doe je zo te horen dus dan is de keuze goed.
franka75
Geplaatst: 30-01-12 22:36
wat een aparte bouw heeft tie en voor 8 maanden al zo groot ben benieuwd hoe groot tie word. is hier nou al veel in gefokt of valt dat wel mee en waar komen ze oorspronkelijk vandaan
Wat een knapperd zeg!! Kan me zeker voorstellen dat hij het wachten waard was Ben benieuwd hoe hij er uit ziet in zn zomervachtje Heel veel plezier met hem....
Bassenqua
Geplaatst: 31-01-12 01:25
Oh maris, daar is hij dan. en wauw, kijk eens wat er is, die hals, dat hoofdje, die lange benen....als ik niet benieuwd naar een filmpje ben Hopen dat de vorst gauw over is. Maris wat zal je van hem genieten en ik ben benieuwd naar Regal in zijn zomerjas
WhySoWhite
Geplaatst: 31-01-12 01:31
Wat is die leuk!!! het eerste waar ik aan dacht toen ik zijn bouw zag was.. Een lama ( vind ik geweldige beesten trouwens) Wát is die tof zeg!! Geweldig leuk!
vevina
Geplaatst: 31-01-12 01:35
Koppie is niet echt mijn smaak, maar daar gaat het niet om zolang jij er maar happy mee bent! Wat ga je er mee doen? voor de fok? Veel plezier met je nieuwe aanwinst
Wat een geinig beestje zeg. Ik moet eerlijk zeggen dat ik m nu ook niet zo denderend vind. Maar dat is bij veel veulens zo
Heb je misschien foto,s van volwassen exemplaren? Dan is het misschien beter te zien hoe jou shetje uiteindelijk zou moeten worden.
Telpeva
Moderator Algemeen
Geplaatst: 31-01-12 02:17
Wat een aparte, fijn dat je hem eindelijk hebt! Hoe groot wordt hij ongeveer als hij volwassen is? hij lijkt nu al zo hoog! Is de vacht ook net zo dik en pluizig als van een gewone Shetlander?
Ik zag trouwens de naam Wanker voorbij komen, dat wordt toch niet zijn naam he?
nadita
Geplaatst: 31-01-12 10:37
Prachtig hoofd heeft hij. Zo chic en fijn. Fijn dat hij er eindelijk is. Heeft effe geduurd, maar dan heb je ook wat
trollenranch
Geplaatst: 31-01-12 10:46
Eindelijk op Nederlandse bodem . Hij is prachtig, wat een hals! Ga maar lekker van hem genieten en een filmpje gaan we met smart op wachten!
Wat een apart ras (heb even gegoogled). Regal is nog wel echt een veullie Heel schattig, en superleuk om te lezen hoe blij je met hem bent! Heel veel plezier met hem, en ik wacht (net als veel andere bokkers) op meer foto's en filmpjes!
Tosadog
Geplaatst door de TopicStarter: 31-01-12 11:09
Dankjulliewel allemaal! Tuurlijk, hij is een veulen dus moet nog uitvouwen maar de belofte (voor mij althans) is er. Nu hij hier is kan ik zien dat zijn bouw eigenlijk niet echt te vergelijken is met wat ik in NL gezien heb; hij is toch wat tuigtypischer gebouwd denk ik, de hals valt meteen op, zo hoog als die uit de borst komt met een ontzettend mooie kaakuitsnijding. Zijn stap is ook heel erg krachtig maar ik durf hem nu niet in een bevroren betonpaddock te gooien, veel te bang dat ie echt gek gaat doen en onderuit klapt. Dus we gaan stappen aan de hand Hij is erg gevoelig, ziet alles maar heeft wel een eerlijk karakter. Ik hoop ook snel een filmpje te kunnen maken. Hij heeft wel een dikke vacht maar niet van shetland-structuur, het is wel wat fijner.
Hij is gaaf! wat een koppie zit erop zeg! wat is je doel ook alweer met hem? fokken met je mini merries? want voor het NMPRS zal hij te groot zijn denk ik? of ga je hem dit jaar wel meenemen naar de keuring?
YazhiSien
Geplaatst: 31-01-12 11:47
Wow hij is super knap!!!!
LoveUggs
Geplaatst: 31-01-12 12:02
Wat een schatje! Was een stille meelezer van je vorige topic en was ook erg benieuwd naar de foto's!
ps. Bij jullie daar ligt heel wat meer sneeuw dan hier zeg!