wauw wat een prachtige paardjes!! maar die HENGST WAUWWWWW
Faline
Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-12 21:01
- update -
Zo, ben ik er vandaag toch eindelijk aan toe gekomen om weer wat foto's te maken.
"Zeg, baas.. Eigenlijk willen we nu wel weer naar binnen!" (Was rond half 4 vanmiddag, stralend mooi weer )
Alvast even het een en ander met betrekking tot de opvoeding afspreken!
Trotse vader
Dikke buik nummer 1 (Goldy)
En bijbehorende uier
Dikke buik nummer 2 (Valki)
En de uier (Valt niet veel van te zeggen omdat het veulen van vorig jaar pas een week geleden is afgespeend)
Dikke buik nummer 3 "Samen zwanger" Mijn zus (hier naast Valki) wilde niet achterblijven. Ze gaat overigens de race aan met Goldy, die 10 april is uitgerekend. Mijn zus is 5 april uitgerekend.
Zozo ben benieuwd wat daar uit komt. Prachtige hengst en prachtige merries
Faline
Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-12 23:39
Knappe papa vandaag door Marianne op de gevoelige plaat vastgelegd.
Met de merries is alles ook goed. Eerder deze week eindelijk wat zien bewegen in de buik van Goldy (maar goed, dat was eerder ook makkelijk te missen met 2 dekens op ) Goldy zit nu op 288 dagen en Valki op 259 dagen. Begint nu echt dichterbij te komen.
Wauw de foto hier boven, echt een prachtige hengst Ik ben benieuwd wat hier uit komt, vast mooierds!
Bimmetje
Geplaatst: 18-02-12 11:00
WOW Faline, je wist al dat ik het een gave hengst vond, maar deze foto maakt hem helemaal af!
WAT IS HIJ GAAF!!! Ik ben helemaal in luv!
Ben ook erg benieuwd wat ze ervan gebakken hebben.
keona
Geplaatst: 18-02-12 15:04
sorry maar even een off topic vraag aan de ts. dekt deze hengst alleen natuurlijk? of is er ook sperma van te krijgen.en wat zijn de dekkings voorwaarden/kosten.mag ook via pb
JoyceLa
Geplaatst: 19-02-12 11:23
keona schreef:
sorry maar even een off topic vraag aan de ts. dekt deze hengst alleen natuurlijk? of is er ook sperma van te krijgen.en wat zijn de dekkings voorwaarden/kosten.mag ook via pb
Het dekgeld dit jaar is 400 euro (reserveer je voor 1 maart dan krijg je 25 euro korting) en hij dekt dit seizoen alleen natuurlijk. Voor volgend jaar gaan we misschien over op KI, hangt even van de belangstelling af.
Voor de mensen die de dekvoorwaarden en een voorbeeld contract willen ontvangen, pb even een mail adres waar ik ze naartoe kan sturen.
Ik weet in ieder geval wel dat er een heel mooi veulen uit gaat komen!
kapiteintje
Geplaatst: 24-02-12 01:01
Blacky schreef:
Ik weet in ieder geval wel dat er een heel mooi veulen uit gaat komen!
hahaha zeker
Faline
Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-12 15:13
Ik hoop op twee mooie veulens als het even meezit
Goldy heeft de veulenbox al jaren opgeeist, dus die is er helemaal klaar voor, zit nu op 295 dagen... het begint dus dichtbij te komen! Valki haar box wordt zeer binnenkort gereed gemaakt, we maken van 2 boxen 1 grote, toch makkelijk die demonteerbare tussenwanden. En zij zit nu op 267 dagen.
Heb gister nog wel even foto's gemaakt, maar de batterij van de camera was daarna leeg, dus die moet eerst even aan de oplader voor ik de foto's kan uploaden. Is natuurlijk niet heel veel verandering met de vorige keer, maar ach ik had de camera bij me en de merries stonden mooi buiten in t zonnetje te genieten. En teveel foto's kun je natuurlijk nooit hebben.
We zitten er ook nog te denken om een camera in de stal te plaatsen, dan is het live te volgen als het straks zover is. Als dat doorgaat, plaats ik de link hier natuurlijk wel even. Als iemand trouwens nog tips heeft mbt goeie camera's/systemen, graag! Er is zoveel te krijgen dat je door de bomen het bos niet meer ziet
Iedereen is welkom om te volgen hoor Gezellig! Ik probeer in ieder geval regelmatig te updaten als er noemenswaardige verschillen zijn met de laatste keer Anders kijken we steeds tegen t zelfde aan hier, das ook saai he
@ Vroli de combi met Bailey geeft gegarandeerd een veulen met het cremegen, dus dan wordt het amber creme of classic creme