Spannend hé, ik zag vandaag nl. voor het eerst (alleen 's morgens nog maar hoor) een 'echt' uiertje en ik heb het idee dat haar buik verandert, maar er is nog teveel 'beweging en gerommel' dus het veulen ligt nog niet op haar plekje (optimistisch hé.....)!
HAAR plekje, ja idd optimistisch, maar help het je hopen!
Bassenqua
Geplaatst: 26-02-12 01:04
Oh nee een uiertje heeft Iris nog helemaal niet maar het is ook een maiden merrie dus wat dat betreft totaal onbetrouwbaar. Ik hoef dus niet te vragen wat je voorkeur heeft.
abba
Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-12 03:09
Nee...... da's helemaal niet duidelijk zo
Bassenqua
Geplaatst: 26-02-12 09:56
Als het een merrieveulen wordt hou je haar dan zelf ?
abba
Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-12 15:23
Ja wrs. wel, maar zeker weten doe ik dat niet, want ik heb een paar jaar terug ook een merrieveulen verkocht omdat ik daar één een super(t)huis voor vond en ze me een bod deden dat ik niet kon weigeren. Maar dit is Cascade's laatste veulen dus wil ik haar het liefste zelf houden.
Bassenqua
Geplaatst: 26-02-12 22:42
Ja dat zijn dan dilemma's waar je voor komt te staan, eerst lekker genieten en dan zie je wel hoe het loopt!
Ja Cascade is bijna aan de beurt he? Ben zooo benieuwd! En hoe gaat het met Mabel? Rosa moet nog 6,5 week, die heeft het nu al zwaar met haar kleine kickbokser.
Bassenqua
Geplaatst: 09-03-12 20:05
Ja, gaat ze al uier krijgen? Geluksvogel
abba
Geplaatst door de TopicStarter: 13-03-12 13:14
Ben nu ook aan het waken, miniscule kegeltjes, dik uiertje (niet te fotograferen want madam is bang van de flitser.... held op sokken) en ze is helemaal afgebroken dus..... HÉHÉ deze week komt veulen 1 (hoop ik anders zie ik er over 2 dagen niet meer uit!!)
Ik update nu 3 x p.d. over onze Cassie superspannend, telefoonnummer van de D.A. in de pocket, wijn in de kelder gezet (ik moet natuurlijk wel fris blijven) de batterijen vervangen van alle zaklampen en een dik kussen op de bank, voor de hangmomenten....
Bassenqua
Geplaatst: 13-03-12 13:31
Oh nu wordt het echt spannend bij jou, je meisje is Iris voorbij gevlogen. Leuk, ben benieuwd wat ze aan het kleien is geweest
Succes met waken. Ik heb ook elke 2 uur gekeken, maar helaas was ik te laat. Ik heb alles gemist. Hier was wel alles goed gegaan. Spannend!!
abba
Geplaatst door de TopicStarter: 13-03-12 20:20
callychanel schreef:
Succes met waken. Ik heb ook elke 2 uur gekeken, maar helaas was ik te laat. Ik heb alles gemist. Hier was wel alles goed gegaan. Spannend!!
Dat zou bij mij ook goed kunnen gebeuren, van alle Cascade veulens ben ik er maar één keer bijgeweest! Maar ja, ik kan er moeilijk bij gaan zitten.... Als ze nu nog meer gaat 'tonen' dan ga ik nog vaker kijken (en misschien blijf ik dan wél in de stal bij haar hoor....)