Taxi?!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Tjinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 21:04

Nou das makkelijk dan ben je dolblij met beide varianten.
als het maar goed gezond is is het perfect.
Super. *\o/*

Princeps

Re: Taxi?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-12 22:27

Precies, zolang het maar gezond is dan ben ik allang blij. Waarschijnlijk gaan we de geboorte missen, ben bang dat het vlies niet op tijd gaat scheuren en dat het dan stikt :=

JonneN

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 08:47

Hee hou eens op met die rampen over je afroepen!
Maar even een vraagje he: waar heb je je camera liggen en hoe? Want... als het een camera is met een batterij; batterijen kunnen leeg worden getrokken door de kou. Als het 's nachts afkoelt bijvoorbeeld. Overdag kan je het dan goed niet merken, omdat het dan weer wat warmer is en ze nog weer even meegaan.
Voor de zekerheid zou ik misschien sowieso een extra camera regelen die je iig niet blootstelt aan kou? Of zorgen dat hij binnen ligt ergens waar het warm is?

Princeps

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-12 08:57

Hij ligt in mijn kast in een soort mandje met hooi... Maar bedankt voor de tip, dat wist ik niet! Zal wat regelen. Geldt dit ook voor 'gewone' batterijen? Zit geen oplaadbare batterij in, gewoon van die losse die je in de winkel koopt.

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 13:50

Sterkte voor de laatste loodjes! Het wordt nu wel spannend of niet?

JonneN

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 16:20

Ja, juist voor gewone batterijen ;) Hoeft natuurlijk niet zo te zijn, maar het zou heel erg ***** zijn als het wel zo is...

Princeps

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-12 18:12

He verdorie, weer vergeten van die batterijen. Maar anyway nogmaals bedankt voor de tip!

Sheela: ja wordt wel spannend aangezien het weer beter weer wordt van de week. Vandaag nog geen tekenen van naderende bevalling :n Ik moet zeggen dat ik er nu wel een beetje klaar mee ben, dus hoop niet dat ze nog een week (of misschien wel 2) gaat overdragen.

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 13:19

Ach het komt vanzelf. Er is er nog nooit 1 blijven zitten. en waarschijnlijk komt het als je het het minst verwacht. Ja deze laatste weekjes wachten duren veel langer dan al die maanden hiervoor.

Princeps

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-12 14:44

Haha ja dat zal best, en idd, deze laatste tijd gaat het een stuk trager dan de afgelopen maanden :') Tijd is een irritant iets :D