leuk dat die in die kudde staat..
Dat is de kudde van Jan en Jose ofniet (gewoon opfok kudde)
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jesuka schreef:Jesuka, jij kent de Hepsi dus life en de rest van de dwergen, is zo leuk inderdaad al die kleuters achter elkaar aan in een rijtje.
Jaahaa, mijn docher kreeg daar les op een fjord, elke keer als we kwamen was er wel weer een veulen te bewonderen, waarschijnlijk Hepsi ook wel, alleen ..... ze lijken zoveel op elkaar hé....... dus ik zou ze niet herkennen, nu al helemaal niet meer....
Toevallig was Hilmar net geboren toen wij daar waren, zodoende dat hij mij is bijgebleven.... en kleine Hugo.... want die was zo klein......
En er was nog eentje die in het begin heel raar liep had de voorbeentjes helemaal naar voren staan, weet niet wie dat was maar wel dat dat weer helemaal is goed gekomen...
mooie tijd....
Sjolvir schreef:Heerlijk he, hoe ze daar in dat groepje staan is echt een leuke club.
Denk trouwens dat Jesuka bedoeld nog voordat onze veulens er waren, dus dat hij toen ooooiitttt,
lang lang geleden klein was.
jesuka schreef:Sjolvir schreef:Heerlijk he, hoe ze daar in dat groepje staan is echt een leuke club.
Denk trouwens dat Jesuka bedoeld nog voordat onze veulens er waren, dus dat hij toen ooooiitttt,
lang lang geleden klein was.
zeg maar gerust "net geboren"............