Oo wat leuk! Wat een verassing! Je koop er 1 en krijgt er uiteindelijk 2! veel succes en ik volg je topic even! vind het altijd leuk om te zien als er nog foto's op komen zodra die merries zowat ploffen hihi
leuke shetties die vader en moeder.ik denk dat je zeker een vos krijgt met of zonder wit,omdat vos x vos =altijd vos geeft.en omdat beide veel wit hebben,ga ik van een vos met wit uit(of vos bont).ik ben benieuwd naqar het veulen,houd je die aan?
Het kan eigenlijk nu elk moment zijn. Dierenarts schatte op Februari/Maart. Vandaag worden Savannah en mijn andere paard ingeënt, dus ik zou het nog wel een keer vragen.
oeh ben heel beniewd misschien zie ik haar nog eens ergens staan als ik weer in Deventer ben (en dat gebeurt vaak als je er naast woont ) en dan zie ik haar misschien wel
uier hoeft niets te zeggen hoor. helemaal als ze er nog maiden is. Er zijn ook merries die zonder uier bevallen. Is dat het enige waar de DA naar keek?
annesterre
Geplaatst: 17-02-12 20:54
Lailaa schreef:
Volgens de dierenarts duurt het nog wel even. Ze heeft nog geen uier.
Anne; Ze is nu wel verhuisd, ze staat nu aan het kanaal haha.
waar is dat ook al weer *voelt zich heel dom *
Lailaa
Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-12 20:55
Elien; Ja en ze ging voelen of ze goed op gewicht is. Ze is precies goed, niet te dik en niet te dun. Haar banden worden ook nog niet slap. Meer heeft ze niet gezegd.
Anne; Tussen de vijfhoek en Schalkhaar in, daar loopt het kanaal.
Linedel
Geplaatst: 17-02-12 20:56
Wat een leuke pony, ben benieuwd hoe het veulen eruit ziet.