Gezinsuitbreiding: DM Kasanova

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

HedwigO

Re: Gezinsuitbreiding: DM Kasanova

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 16:22

wauw wat een prachthengstje! Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst! Je kan vast niet wachten tot hij jouw kant op komt?

Janneke_J

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-11 19:02

HedwigO schreef:
wauw wat een prachthengstje! Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst! Je kan vast niet wachten tot hij jouw kant op komt?

Dank je :) En nee.. kan inderdaad niet wachten! Maar heb er zelf voor gekozen om hem zo lang mogelijk bij z'n moeder te laten staan.. Straks in de kerstvakantie maar een extra keertje op en neer rijden :j

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 12:02

je hebt een prachtig paardje daar! benieuwd hoe die uitgroeid...
De laatste foto zou ik zeker uitvergroten wat een prachtige foto !

Bloemetje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 12:14

Wat een mooi veulen!!!! :D
Laat het maar snel januari zijn he? ;-)
Veel plezier samen :)
Laatst bijgewerkt door Bloemetje87 op 06-12-11 12:21, in het totaal 1 keer bewerkt

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 12:17

Wat een gave Kunar T heb je daar! :~ he-le-maal mijn smaak :j en dan ook nog eens een prachtig kleurtje en, naar mijn mening, de meest ideale aftekeningen: kol+sneb en 4 hoge witten benen. Hij is echt heel gaaf! Ik wens je super veel plezier met deze kleine stoere kerel :)

Ben je ook van plan hem te gaan showen/rijden?

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 15:48

Waw, wat isie gaaf. Hele mooie foto's.

_Woodstock

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 10:47

Wauw!! Gaaf dier!!

Janneke_J

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-11 00:42

Bloemetje87 schreef:
Wat een mooi veulen!!!! :D
Laat het maar snel januari zijn he? ;-)
Veel plezier samen :)

Dankje! Aan iedereen trouwens voor de leuke reacties :) Het kan inderdaad niet snel genoeg januari worden. Vrijdag gaan we weer gezellig langs, dus dan kan ik even m'n hart ophalen ;)

s6801881 schreef:
Wat een gave Kunar T heb je daar! :~ he-le-maal mijn smaak :j en dan ook nog eens een prachtig kleurtje en, naar mijn mening, de meest ideale aftekeningen: kol+sneb en 4 hoge witten benen. Hij is echt heel gaaf! Ik wens je super veel plezier met deze kleine stoere kerel :)

Bedankt voor je enthousiaste reactie! Ik vind hem ook lekker flitsend getekend, helemaal goed! Ik weet zeker dat we samen heel veel plezier gaan hebben :j

Ik ben zeker van plan hem te rijden en ik hoop ook met hem te kunnen mennen. Ik kom (oorspronkelijk) uit Bunschoten en er is een kans dat ik hem daar ook ga stallen.. Dan is de amateurkeuring van het AVS natuurlijk wel erg dichtbij.. te dichtbij om er niet naar toe te gaan. Ik ben alleen helemaal niet bekend in 'dat wereldje', dus dat wordt nog wat ;)

Jolinem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 11:23

Wat een prachtig veulen! Hoe oud is hij nu?

kimberley82

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 11:28

Zo'n mooi dier! Vond de Topics waar hij in voor kwam ook zo leuk om te zien.
Andersom zijn ze vast blij dat hij nu een leuk baasje heeft gevonden!
En inderdaad... wel foto's blijven plaatsen he ;)
Denk dat hij al best veel fans heeft op Bokt (en dat dat er alleen maar meer worden).

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 11:43

Janneke_J schreef:
s6801881 schreef:

Bedankt voor je enthousiaste reactie! Ik vind hem ook lekker flitsend getekend, helemaal goed! Ik weet zeker dat we samen heel veel plezier gaan hebben :j

Ik ben zeker van plan hem te rijden en ik hoop ook met hem te kunnen mennen. Ik kom (oorspronkelijk) uit Bunschoten en er is een kans dat ik hem daar ook ga stallen.. Dan is de amateurkeuring van het AVS natuurlijk wel erg dichtbij.. te dichtbij om er niet naar toe te gaan. Ik ben alleen helemaal niet bekend in 'dat wereldje', dus dat wordt nog wat ;)

De amateurkeuring is erg leuk om het voorbrengen te leren :)) er wordt daar alleen wel heel anders gejureerd dan op de "echte" keuringen. Maar ik waarschuw je: als je eenmaal de smaak te pakken hebt kom je er niet zomaar weer van af. Het hele showwereldje is echt heel gaaf. Daarnaast heeft Kunar T natuurlijk op shows ook naam voor zichzelf gemaakt.

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 12:00

Gefeliciteerd! Had hem ook al een paar keer voorbij zien schuiven. Heel veel geluk met je knappe kerel. :D

Shylah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 13:09

*Zwijmel* <3 Wat is hij toch knap! :D

Ik kom binnenkort op kraamvisite hoor! ;) Yay!

Iljavdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 18:51

Ohhh, wat een super leuk hengstje!

hoe maken mensen toch altijd fotos op het strand of bij een meer los :oo

DMHorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 19:51

We zijn erg trots op dit mannetje als zijn fokkers! En we zijn natuurlijk ook heel blij dat hij een goed baasje gevonden heeft, hopelijk plaatst ze genoeg foto's zodat we hem kunnen blijven volgen!

Strandfoto's zijn niet zo moeilijk hoor, je hebt een makkelijke moeder nodig die je overal volgt en het veulen laat je gewoon los! Wij doen het bij al onze veulens, hoop het volgend jaar weer te kunnen doen!

Janneke_J

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-11 20:00

Jolinem schreef:
Wat een prachtig veulen! Hoe oud is hij nu?

Dank je! Hij is vandaag 6 maanden en een dag ;)

kimberley82 schreef:
Zo'n mooi dier! Vond de Topics waar hij in voor kwam ook zo leuk om te zien.
Andersom zijn ze vast blij dat hij nu een leuk baasje heeft gevonden!
En inderdaad... wel foto's blijven plaatsen he ;)
Denk dat hij al best veel fans heeft op Bokt (en dat dat er alleen maar meer worden).

Foto’s plaatsen komt wel goed! Zeker nu ik hoor dat hij fans heeft, haha, die moeten natuurlijk op de hoogte gehouden worden ;)

s6801881 schreef:
De amateurkeuring is erg leuk om het voorbrengen te leren :)) er wordt daar alleen wel heel anders gejureerd dan op de "echte" keuringen. Maar ik waarschuw je: als je eenmaal de smaak te pakken hebt kom je er niet zomaar weer van af. Het hele showwereldje is echt heel gaaf. Daarnaast heeft Kunar T natuurlijk op shows ook naam voor zichzelf gemaakt.

Leuk om te horen! Haha, ik denk dat m’n vriend alleen van harte hoopt dat ik niet ‘de smaak te pakken krijg’.. die heb ik namelijk ook meegesleurd naar hondenshows en hij vindt het helemaal niks! Nu vindt m’n hond het ook geen bal aan, dus m’n vriend had geluk.. Al is dat misschien wel van korte duur, blijkbaar ;) (Al hoop ik binnenkort ook weer een nieuwe pup te krijgen, die ook weer mee mag naar een showtje af en toe, dus het einde van z'n geluk zat er al een beetje aan te komen :+ )

amyz schreef:
Gefeliciteerd! Had hem ook al een paar keer voorbij zien schuiven. Heel veel geluk met je knappe kerel. :D

Jij ook gefeliciteerd! Ik ben jouw veulen ook tegengekomen :D Ben ook bij een halfbroertje van hem wezen kijken uit 2010. Mooi! En prachtige bewegingen! Maar ik was eigenlijk al verliefd op Kasanova.. dus jah.. ;)

Shylah schreef:
*Zwijmel* <3 Wat is hij toch knap! :D Ik kom binnenkort op kraamvisite hoor! ;) Yay!

Euhmm.. duh.. Je bent praktisch z’n tante.. natuurlijk kom je op kraamvisite ;)

IloveNikitaa schreef:
Ohhh, wat een super leuk hengstje! hoe maken mensen toch altijd fotos op het strand of bij een meer los :oo

Dank je! Hoe andere mensen het doen, weet ik niet. Maar in dit geval was mams in de buurt ;)

Anoniemkl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 20:05

wauwie!!! gefeliciteerd!!!

Janneke_J

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-11 20:06

DMHorses schreef:
We zijn erg trots op dit mannetje als zijn fokkers! En we zijn natuurlijk ook heel blij dat hij een goed baasje gevonden heeft, hopelijk plaatst ze genoeg foto's zodat we hem kunnen blijven volgen!

Strandfoto's zijn niet zo moeilijk hoor, je hebt een makkelijke moeder nodig die je overal volgt en het veulen laat je gewoon los! Wij doen het bij al onze veulens, hoop het volgend jaar weer te kunnen doen!

Ik had toevallig al een site in de making voor de honden, dus Kasanova krijgt uiteraard ook gewoon een pagina 8-) Dan is hij helemaal online te volgen! :j

@specialmoon: Dank je!!

gitje65

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 20:14

Die is gaaf! Echt super getekend, prachtig hoofdje en koffievos of zie ik dat verkeerd?

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 20:21

Grappig is dat dan toch hoe specifiek je voor een bepaald veulen kunt vallen... Ik heb voor Umoyax de knoop doorgehakt mn pony te verkopen en ik had al wat veulens voorbij zien schuiven :D Hebben hier op stal ook AF Micado en AF Vijoy staan maar Umoyax is de enige die echt goed bij me past (en omgekeerd zou mn pensionhoudster met Umoyax niet matchen).

En thnx trouwens! Lopen kan ie zeker, alleen nog die lange benen goed leren gebruiken :')
Ik houd je topics in de gaten iig, benieuwd hoe Kasanova zich gaat ontwikkelen! :D

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 20:51

ah wauwie, vind m prachtig!
Die kleur en die benen! En dat hoofdje :D
Veel plezier er mee!

arabianwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 21:05

Heey ,veel geluk met je prachtige man,,zou ook helemaal mijn keuze kunnen zijn qua kleur,aftekening en grote ...
En ik blijf je volgen hoor ....

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 21:12

Waauww wat een mooie vent en die bénen, geweldig hoor ik snap dat je verliefd geworden bent!!!!

Janneke_J

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-11 18:48

gitje65 schreef:
Die is gaaf! Echt super getekend, prachtig hoofdje en koffievos of zie ik dat verkeerd?

Dank je! Hij is inderdaad koffievos.

amyz schreef:
Grappig is dat dan toch hoe specifiek je voor een bepaald veulen kunt vallen... Ik heb voor Umoyax de knoop doorgehakt mn pony te verkopen en ik had al wat veulens voorbij zien schuiven :D Hebben hier op stal ook AF Micado en AF Vijoy staan maar Umoyax is de enige die echt goed bij me past (en omgekeerd zou mn pensionhoudster met Umoyax niet matchen).

En thnx trouwens! Lopen kan ie zeker, alleen nog die lange benen goed leren gebruiken :')
Ik houd je topics in de gaten iig, benieuwd hoe Kasanova zich gaat ontwikkelen! :D

Jah, leuk is dat inderdaad. Het is gewoon fijn dat zowel je verstand als je gevoel het er volledig mee eens zijn :j

@De rest: Heel erg bedankt voor de leuke berichtjes! Vandaag is de dierenarts langs geweest om hem te keuren (voor zover mogelijk) en alles was helemaal zoals het hoort :) Een extra fijn gevoel dus! We waren de camera vergeten (*schaam*), maar we hebben een foto'tje gemaakt met de iphone. Vandaag precies 6 maanden en 2 dagen: http://farm8.staticflickr.com/7142/6482 ... 6ef6_z.jpg

Shylah

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 00:35

Janneke_J schreef:
Shylah schreef:
*Zwijmel* <3 Wat is hij toch knap! :D Ik kom binnenkort op kraamvisite hoor! ;) Yay!

Euhmm.. duh.. Je bent praktisch z’n tante.. natuurlijk kom je op kraamvisite ;)

*\o/*

Heeft Tillo hem al ontmoet? :D