Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Meeting is miss wel leuk idee idd! Bloed? Hij is gewoon een beetje vies

Zag m ineens zó erin lopen
Ik snel erachteraan want er staan daar stoelen, tafeltje, kruiwagen, genoeg om tegenaan te stoten en van te schrikken iig, maar veeeel te weinig ruimte om echt te schrikken. Ik snel kruiwagen verplaatsen met de gedachte hem daarna te pakken en er weer uit te halen, draait ie zich doodleuk om en loopt weer naar buiten
Inmiddels was de kruiwagen er gelukkig wel uit dus hij liep doorkalm door naar achteren, draaide zich om en ging de bak weer in
Denk je alles wel gezien te hebben
Erg om moeten lachen in elk geval.
Binnenzetten ging wat lastig, de andere 2 liepen braaf hun stalletje in maar Umoyax vond het hooi aan de andere kant van de bak veeeel te leuk. Geprobeerd zn halstertje om te doen maar de combi iets over zn neus met iets over zn hoofd was iets te veel nog (los van elkaar vindt ie het prima, in zn stal al even geoefend). Uiteindelijk touwtje maar om zn hals gehangen en zo naar binnen weten te krijgen en op stal nog even borsteltje eroverheen gehaald, hij doet het allemaal toch maar verschrikkelijk braaf... Komt steeds ook heel lief naar me toe (en als ik de zadelkamer in wil staat ie voor het raampje te gluren
)
Hij is verder net zo nuchter en brutaal als Biscuit, helemaal heerlijk! Perfect karakter als je het mij vraagt
Hij is verschrikkelijk nieuwsgierig inderdaad en vooral erg dapper, nergens echt van onder de indruk
En het is een vreselijke kroeldoos hihi.
Het is een brutaaltje maar daar houd ik wel van, dat zijn (in elk geval als je het mij vraagt) de fijnste paarden als je ermee overweg kunt, niks is ze namelijk te gek
Ik geef hem ook maar niks uit de hand, alles in zn voerbakje 's avonds, want hij vindt mn jas nú al eetbaar dus dat moet ik maar niet aanmoedigen
(vraag me alleen niet hoe lang dat duurde
)
) en doodleuk weer naar buiten... Och, en ik moet me even aanwennen om geen eetbare dingen in mn jas te hebben, dan komt dat snel genoeg in orde