Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
PolleMaster schreef:Wat staat ze er lekker hè![]()
Dan ben je langs mijn huis gereden :p
En mijn bijdehandte buurjongetje was ook weer van de partij zie ik!
Loop regelmatig even langs de dames en heren. En dan is het Heeeeépsieee! Meestal komt ze wel aangehobbeld. Lekker dier
Sjolvir schreef:PolleMaster schreef:Wat staat ze er lekker hè![]()
Dan ben je langs mijn huis gereden :p
En mijn bijdehandte buurjongetje was ook weer van de partij zie ik!
Loop regelmatig even langs de dames en heren. En dan is het Heeeeépsieee! Meestal komt ze wel aangehobbeld. Lekker dier
Hi, dat jochie!! Hij kwam al vragen wat we in de wei aan het doen waren, want het waren zijn paardjes!![]()
![]()
Wel fijn dat deze stoere boeren gozer onze kinders goed bewaakt!
En welk huis is dan van jou??? We zijn rechtstreeks van stal naar de wei gereden, langs de zorg boerderij.
Sjolvir schreef:@OkayleighO, die kuif komt doordat er giga kruin onder zit, vandaar dat die waai kuif zo dwaas blijft staan
@Cayenne, Schaamteloos die grasbuik!!
Echt schaamteloos!
Toen ze hier weg ging zat er nog model in, nu ehhhh, lijkt ze wel drachtig!
En dat in 3 wkn.
@iris17, thanx
@Marlis, ach je weet hoe dat gaat, veulen foto's altijd heerlijk! Kyra is natuurlijk ook bron van inspiratie,
met ehhh, ontplofte egeldie andere benaming laat ik maar even achterwege.
PolleMaster schreef:Hihihi. Dat was wat Hepsi vanmorgen tegen ons zei
En kataklop kataklop, daar kwam ze weer aan. En de rest volgde gedwee![]()
Ze begint het ochtendritueel leuk te vinden geloof ik. Nadat we de paarden hebben buiten gezet etc dan gaan we met de hond even langs 'de Hepsi's'![]()
Voor degenen die denken dat ze van het verste hoekje direct aan kwam racen, nee dat dan weer niet. Ze liepen in een treintje achter Hepsje aan, die met een boog liep, stopte even quasi ongeïnteresseerd bij de zoutsteen (die inmiddels midden in de wei ligt) en toen was het toneelstuk voorbij en racede ze naar het hek. De rest kwam langzaam erachter aan.
Maar net als Hepsi herself komen de anderen drie ook lekker over het hek hangen om aandacht te krijgen![]()
Ze wordt lekker rond, net als de anderen. Reserves voor de winter zullen we het maar noemen.
Gistermiddag was de hele club, Hepsi op kop uiteraard, aan de run. Er waren twee weitjes verder Lakenvelders neergezet. Oei oei oei. Reden voor een feestje natuurlijk!![]()
Verder viel me nog op dat Hepsietje een beetje schuurt met haar staart. Wat wil je ook met zo'n groot houten hek
Maar haar staart lijkt er (nog) niet onder te lijden. Misschien is het de nattigheid die kriebel in haast billenvachtje.
Tot zover een Hepsi update, moet ook maar weer eens een foto maken.
Sjolvir, je knappe kind maakt het dus goed