Wat is ie toch al groot zeg! Echt top Sita wat je voor hem gedaan hebt!
shettie1978
Geplaatst: 22-09-11 16:52
kleine sprietjes worden groot ja, hij ziet er geweldig uit !!!! Ik hoop dat het afscheid tussen hem en Billy niet al te moeilijk is, Billy heeft hem tenslotte toch ook opgevoed. Geef Spriet maar een dikke kus van mij en wens hem veel succes op de kleuterschool !!! Je zal wel vaak gaan kijken zeker, hup effe op de fiets
Bedankt voor de leuke reacties alweer Sprietje krijgt morgen idd zijn rugzakje mee, met een foto van paps voor boven zijn bedje, zijn tandenborstel en pyama'tje Hij komt idd over een tijd weer terug, Spirit blijft bij ons, hij gaat echt niet zomaar weg...
Wat een lekker stel zeg op de laatste foto. Super dat Billy een goede oom is geweest. Kan me goed voorstellen dat het nu pijn doet om je Spriet naar de kleuterschool te brengen. Onwijs respect voor je dat je zo goed voor dat dier hebt gezorgd! Lijkt me zeker niet gemakkelijk en veel tijd vergen om een flesveulen op te voeden. Ben benieuwd hoe dit paardje er over een paar jaar uit ziet. Geniet van 'm. heel veel plezier samen.
Wow die is echt al groot geworden! Kom bij toeval dit topic tegen, heb in het begin ook wel eens gereageerd in een topic van jullie volgens mij. In elk geval heb ik die toen wel gevolgd, maar weer uit het oog verloren.
Aaaaahw ... Sprietje gaat het vast heeerlijk naar zijn zin krijgen @ Horsea! En het is idd lekker in de buurt ... Je kan mij altijd oppikken voor de gezelligheid =)
Och.. Sprietje.... wat een heerlijk mannetje is het toch. Tuurlijk ga je deze kanjer missen maar het is geweldig dat je die bijna 5 maandjes van hem heb mogen genieten...
Morgen naar de kleuterschool.. geef een maar een grote knuffel van me.
Doeiiiiii sprietje, niet te veel je leeftijdgenoten plagen.
Van sprietje naar spriet! Meeste foto's wel gevolgd in het topic, maar zo bij elkaar gezien is het schitterend! Goed gedaan Sita! Die ga je nog missen Gelukkig staat hij dichtbij!
franka75
Geplaatst: 23-09-11 00:36
wat een leuke foto's zeg. erg gegroeid en met pleeg pappa is echt heel erg leuk.
DiaBelle
Geplaatst: 23-09-11 04:00
Wat een enige foto's heb je goed gedaan zeg! Wat een knapperd!