Ohhhhh wat wordt Bloem al een grote meid! Heel fijn dat ze eindelijk thuis is, al geloof ik meteen dat ze elders gemist wordt...
louiisie
Geplaatst: 11-09-11 19:19
_Tien_ schreef:
Suze, jaaaa, dat tweespan gaat er komen hoor Bloem lijkt ook best op Pip toen Pip nog een Pipje was
Jorretje, jazeker
Louiisie, die paps is ook leuk zeg
Buster, heerlijk bekkie heeft ze he? Ik geniet absoluut Sta uren bij de wei te staren
Dankje, ik ben ook superblij met paps
_Tien_
Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-11 20:34
Jac, jaaaa, groot al he?
Heb net foto's gekregen van een stalgenoot. Zij had gelukkig wél een geheugenkaart in haar camera Dit is toen ze er net een paar uurtjes was. Gaat hartstikke goed met Dotla en Ugla Al vond ze Ugla wel wat eng, want bont... Dát slaat natuurlijk nergens op Maar ze begint er aan te wennen geloof ik
Nic, het weer zit in de bestelling Komt helemaal goed
Marjolein, ja, ze zullen vast snel de beste vriendjes zijn En dan is het twee tegen 1 Uhooh
Marouschka, dat denk ik ook Ben heel benieuwd hoe ze is volgend jaar. Ik ben in ieder geval van plan om met een trailertje vol wat shows en keuringen af te gaan Wordt spannend
JEEJ, Bloempje is thuis!! Meid wat ziet ze er goed uit!! Wat en bof dat ze zooo goed opgevangen kon worden!! Nu kan jij weer lekker genieten Bij deze... GENIETZE!!!!
Ing, jaaaa, wat een groeispurtje heeft ze al gemaakt he? Ik heb gister ook foto's van haar en Pippi gemaakt en als je ze zo naast elkaar ziet scheelt het heel niet veel (in de hoogte dan in ieder geval Pip is natuurlijk best...ehm...rondgeribd ).
hier heb je nog een foto van kleine pip martine! ze lijken idd behoorlijk op elkaar. en ze blijven ook allebei nog eens vos,dat word een leuk stelletje samen.
ben benieuwd wat ze beiden op de show gaan halen,ga je ze anders niet allebei meenemen naar zeeland? zou leuk zijn en een goede oefening voor beiden. kunnen we ook eens een foto maken van de 2 zusjes samen want ik ga wel met pony naar zeeland.
Aaaaah, babyPip Ze lijken inderdaad op elkaar, echt leuk Ik vind Zeeland wat laat dit jaar. Denk dat ze dan allebei ZO ontzettend in het haar staan dat ze niet echt fatsoenlijk te showen zijn. Maar ik ga er nog even over nadenken, want het is wel leuk
Heee Bloem is thuis (vakantie ganger, wat late reactie dus )
Super!! Ze ziet er goed uit, ga ook je andere topic even bekijken. Fijn dat je dr weer lekker thuis hebt, al kan ik me voorstellen dat ze een leegte heeft achtergelaten..
jornymarlou
Geplaatst: 05-10-11 23:11
stil hier geen nieuwe foto's of nieuw topic
jackyline
Geplaatst: 05-10-11 23:14
o oeps dat was op mijn dochters naam wel valt er nog wat mooi s te bewonderen