mams te dik ? valt wel mee. tis een Fjord van het klassieke type dus een beetje stevig kan geen kwaad en ook nog een veulen aan de voet . de meeste merries worden of zijn dan een beetje schraal.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Morganlefay schreef:Ahumm, mooie mams. maar wat een ongelofelijk lief uitziend draak van een veulen. fijn he merrie voorbrengen en ook nog kleine voetjes ontwijken.Never get bored with a foal like this one.![]()
mams te dik ? valt wel mee. tis een Fjord van het klassieke type dus een beetje stevig kan geen kwaad en ook nog een veulen aan de voet . de meeste merries worden of zijn dan een beetje schraal.
Rijerijerije schreef:Gefeliciteerd met je twee mooie meiden!
Wat ik wel vreemd vind: ik ben vroeger vaak meegeweest op Fjordenkeuring en het viel me daar ook al op dat vet wel erg vaak in verband wordt gebracht met spieren... Ik snap dat een sportlijntje voor een keuring misschien ook niet alles is, maar ook toen al kregen de echt dikke (en dan bedoel ik grasdik, niet bespierd!) paarden de meeste punten...
Kun jij mij dat uitleggen?
wendy1987 schreef:Ik zie dit topic nu pas, maar wat is Hepsi gegroeid zeg! En wat een eigenwijs mooi dingetje wordt ze toch! Wanneer gaat ze de opfok in?
En is dat zo, dat ze zo "Dik" moet zijn voor een goede uitslag? Wat raar eigenlijk. Ik vind haar in sportconditie mooier, dan zie je haar bouw beter lijkt mij..
Laurabram schreef:O, ook ik ziet je topic nu pas.
Gefeliciteerd met de behaalde premies! En heerlijk dat het zo goed gaat met moeder en dochter.
Wanneer gaat ze naar d'r Hunnebed - logeeradres?
Laurabram schreef:Tsja, het is te hopen dat we nog een beetje een (droge) nazomer krijgen.
Inderdaad jammer dat ze niet zo dicht in de buurt blijft, maar lekker dag en nacht op het land is ook wat waard. Benieuwd of ze een beetje minder brutaal wordt in zo'n groep.
Sjolvir schreef:Opvoeden is al begonnen hoor.
Nu ze ouder wordt, mag ze ook minder van Sjol en Toobs. (de haflinger is verbannen naar ander landje door eigenaar, die deed dat ook.)
Heel leuk om te zien, dat madam nu niet meer alles mag, maar ze vertellen het haar wel netjes, slaan er niet meteen een stuk uit.![]()
Terwijl Toobs vorige week toch echt giga ei op zijn hals had zitten, die had toch echt rake klappen gehad.