Het gaat hier in het topic natuurlijk om de jonge babes, maar ik kan zo genieten van de foto's van Tenna. Zij is de moeder van onze ruin Odensee. Ik vind het zo prachtig om die gelijkenis te zien.
Als Odie nu net zo mooi uit gaat zwaren als moeder, komt het helemaal goed
Tjinta
Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-11 20:14
De guppies mogen samen rennen! Na ja Mama Tenna rent nog wel mee. Dante doet echt die moeite niet meer grijns.
Gezellig kennismaken.
Birket heeft definitief zeker het Sabino gen. Gisteren mocht ik gezellig bij haar zitten terwijl ze helemaal plat lag. En ze heeft een prachtige mooie witte vlek onder haar buik.
Linde had lol vanavond. Was me aan het springen en rennen in rondjes om mij heen.
Veulens Ze zijn zooooo leuk!!!
Laatst bijgewerkt door Tjinta op 19-07-11 20:19, in het totaal 1 keer bewerkt
Oh, heerlijk!! Je plaatjes zijn gelukt.. En nu komt het moeilijkste, toch steeds weer weg gaan bij de wei en niet blijven staan staren naar al dat moois, wat dan ook nog leuk aan het doen is!
Wat zijn ze allemaal knap petra! Prachtige dames en stoere monaco, wat moet dat fijn zijn om zo achter huis te hebben! Heerlijke foto's, ik hoop snel op meer :D
_biondaa
Geplaatst: 22-07-11 07:02
Wat zijn ze toch mooi
bartjeminoes
Geplaatst: 23-07-11 19:35
nice
Tjinta
Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-11 19:55
Tinne: Linde lijkt inderdaad veel op Andante, maar grappig genoeg ook heel veel op Piló. Het barokke heeft ze van Papa. Aftekening (op de gave streep na helaas) van mams.
Thanks voor alle complimentjes.
Vandaag heeft Birket voor het eerst brokjes geproefd en die vond ze toch lekker... Was echt lollig om te zien. Oefenen met voetjes geven was peanuts... Wat een lekker ding.
We hebben maar bedacht dat ze over drie jaar in het tweespan kan met haar halfzusje Annisse. Dezelfde aftekeningen hebben beide dames. Nu hopen dat ze ongeveer even groot gaan worden. Anni bijhouden zal erg lastig worden, das een joekel.
Nou, ik had toch verwacht dat je in je schuilhutje in de wei zou liggen hoor.
Maar even terug komend op 1 van de vorige foto's.... Die stapel hout? zit daar nou nog een omheining voor of niet? Ben je niet band dat die een keer instort?
Tjinta
Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-11 12:29
Jep de beiden uiteinden van de stapel zijn gezekerd. Daar alleen zou de de stapel om kunnen vallen als we de boel niet beveiligd hadden. Paarden kunnen aan de zijkant niet komen. Bomen zijn dik 3 meter lang, naar voren vallen gaat niet. Ze bieden wel enige beschutting maar paarden komen er niet graag in de buurt. Blijkbaar zijn de stammen eng.
Uiteraard willen we niet dat onze droppies enig gevaar lopen!
Stammen zijn ook eng.. wonen boskabouters in.... toch??
Tjinta
Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-11 12:43
Ha eindelijk iemand die ons snapt.... baassie vindt het onzin, maar neuh we komen niet in de buurt, zelfs nu niet als beschutting tegen wind en regen.
Rare paarden soms. ik weet niet of ze het eng vinden en ze daarom niet achter op staan. Frederiksborgers zijn stoer en niet gauw bang, eerder nieuwsgierig. Maar voorheen deden ze dat eigenlijk ook niet. Ook toen er geen houtstapel was renden ze altijd zo naar het midden van de wei, en blijven daar. Komen alleen naar huis voor wat te drinken en sjokken weer terug naar het midden. Wij dachten dat het misschien zo was omdat dat de wind daar vrij spel heeft en ze in de luwte wilden staan. Daarom is de houtstapel daar ook neergelegd. maar neu...
Cynthia82
Geplaatst: 24-07-11 17:56
Tóch nog twee foto's !!
Hier viel het gisteren best mee met het weer. Het ging pas rond 15:30 uur regenen en toen had ik er al lekker een buitenritje opzitten
De foto van Linde is erg mooi! Ook de zon door haar manen en staart is een mooi gezicht!
Tjinta
Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-11 20:19
Het bewijs dat Birket echt het Sabino gen heeft Hoge witte benen, bles doorlopend in de onderlip en..... een prachtige witte vlek onder de buik.
xIeer
Geplaatst: 26-07-11 21:06
Normaal hou ik niet van vosjes , maar wat heb jij enorm prachtige vossen rondlopen.
En de hoefsmid heeft beide veulens rondom geveild en uitgekrabt... Zo gaaf. Birket voor de 1e keer. 1 maand oud en braaf stil staan alle vier de voetjes geven. Linde is voor de 2e keer bekapt. En ook superbraaf stil staan en voetjes geven. Dat voetjes geven oefenen zich loont bewijst zich weer. Lekkere koele koppies!!!!