Thnx Haar ben was gewoon compleet door midden... Nog nooit heb ik zoiets verschrikkelijks gezien. Haar been was echt compleet verwoest. Het enige wat we konden doen was zo snel mogelijk haar uit haar lijden verlossen...
Beetje vreemde foto, maar het gaat om het rechterachterbeen. Die ligt 'opgevouwen' onder haar buik/knie... Omdat ik denk dat niet iedereen hier tegen kan ff in een linkje...
Ik hoop niet dat je het erg vindt dat ik de foto niet heb bekeken. Wel goed dat je meteen de beslissing hebt genomen en niet denken "misschien" terwijl het dier ligt te lijden. Het is de moeilijkste beslissing, maar wel de juiste...
Tja er was voor mij geen twijfel mogelijk. Als een been er zo bij ligt kun je niet meer dan een dier zo snel mogelijk in laten slapen, hoe moelijk dan ook. Er was echt geen redden meer aan...
Bedankt allemaal voor de reacties
leoenpat
Geplaatst: 06-01-12 13:39
wat een prachtig veulen was Gracias en wat een drama als je haar zo aantreft. Je kon niet anders dan haar laten inslapen, maar wat vreselijk dit..
Wat zou het de oorzaak kunnzen zijn? Ze moet een enorme klap gemaakt hebben.. Sterkte..!!
Wat ontzettend vreselijk nieuws, ik had je topic nog niet eerder gezien, maar wil je toch even condoleren met het verlies van zo n mooi veulen. En wat je zegt met z on breuk heb je geen keus. Sterkte