Wat ziet ze er goed uit!! Echt een hele dame aan het worden,maar ja goed voorbeeld doet goed volgen,en als je dan zo een mama erbij hebt kan het alleen maar een diva worden.. Vind het zo fijn dat het zo goed is afgelopen,dat ze maar mag uitgroeien tot een hele dame..
_Tien_
Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-11 09:39
viv77 schreef:
en als je dan zo een mama erbij hebt kan het alleen maar een diva worden..
Precies. Dit wordt een prachtmeid Dank je wel voor je lieve reactie
xxxclau
Geplaatst: 23-07-11 21:10
jackyline schreef:
ja mooie foto's en ach HA ik zie het allemaal live
Even iets anders. Jacky, van foto's herkende ik je geloof ik op tv laatst! Klopt dat? Ik had gelezen/gehoord dat je dierverzorger was en zag ergens laat een leuk dierentuinprogramma (zender weet ik niet meer) en dacht ineens Huh, die ken ik ergens van!
Wat een lekker snuitje heeft Bloem! Dat donkere onderlipje aan dat kleine mondje vind ik zo leuk . Van die korte periode waarvan ik Diva ken, vind ik dat ze erg op haar moeder lijkt. Hetzelfde wijze gezicht en de bles hè? Het wordt geweldig als ze naar onze kudde komt ooit. Pippi zal dat leuk vinden een jong speelkameraadje. Alleen dan kan ze iet meer met Banjer spelen, dat is wel jammer.. Wat doen ze dat leuk!
jackyline
Geplaatst: 24-07-11 13:09
Ja dat kan kloppen bij de sbs6 is een programma drukte in de dierentuin dat wordt bij ons opgenomen al drie seizoenen en we hebben hoge kijkcijfers dus ze gaan nu verder met seizoen 4 Ik werk al 30 jaar in Burgers, ben hoofd van de primaten maar aangezien daar een boel van afgereisd ivm nieuwbouw werken we nu ook mee bij de zoogdieren.