Albert schreef:Mooi veulentje. Jammer dat ze net achter mams zo'n mooie galop laat zien.Ja flauw he.En bedankt weer voor de reacties!
En een update. Mijn mini-Elegantje is vanavond 5 weken oud en ze groeit lekker door. Ze wordt ook steeds brutaler, steigeren dat ze kan. Dat moet ik ook nog eens vast zien te leggen. Precies als ik er met mijn camera ben wordt er alleen maar gegeten Uploaded with ImageShack.usUploaded with ImageShack.usUploaded with ImageShack.usUploaded with ImageShack.usUploaded with ImageShack.usUploaded with ImageShack.usUploaded with ImageShack.us
Dit dametje van nu inmiddels ruim 6 weken oud is naar de keuring geweest en heeft een eerste premie ontvangen!!!Uploaded with ImageShack.usUploaded with ImageShack.usUploaded with ImageShack.usUploaded with ImageShack.usUploaded with ImageShack.usUploaded with ImageShack.usUploaded with ImageShack.us
Nogmaals gefeliciteerd met je ondeugende dame! Zagen er beide goed uit in echie. Ben benieuwd hoe ze is als ze naar de drie gaat.