Lambik? Haha nee ik vind er een onwijs lekker bekkie opzitten. Wat een prachtige ogen.
EstherJ
Geplaatst: 24-06-11 15:19
Gaaf veulen! De eerste naam die in me opkwam was ' Lancelot' Die van de ridders van de ronde tafel Hij heeft er echt zo'n edel hoofd voor, vond het wel bij hem passen
knap veulen! Omdat het een hengstje is kwam de naam Libido in me op, maar dat is misschien een beetje raar
barbaravanv
Geplaatst: 25-06-11 13:50
Wat een schatje!
Wat denk je van Leonidas? Naar de Spaartaanse koning die met 300 soldaten het leger van Xerxes wist af te houden (ook bekend van de film 300 ) Of naar de lekkere chocolaatjes
Heb even geleden een hengst gezien en zijn naam was: Lorenzo Lamas.. Verder vind ik L'amour wel mooi.. Of misschien Lambic? haha.. Je kan ook 'Lord' nemen met daar iets achter..
elliecuijk
Geplaatst: 25-06-11 14:42
loveeyes zou ik wel iets vinden.die oogjes,daar smelt ik helemaal bij weg.
Zelf vind ik Lamborghini ook heel leuk, maar daar was de andere bijrijdster het niet mee eens. Het moest een elegante maar wel krachtige naam zijn en een autonaam vond ze maar niets. Lancelot is natuurlijk al de naam van een bekende dekhengst en aangezien dit hengstje later misschien ook wel dekhengst wordt leek ons dat een beetje verwarrend. Levado is mijn favoriet en ik denk dan ook dat dit hem wordt. Past er helemaal bij vind ik zelf!
Als de naam zeker is zal ik het nog wel melden en dan zal ik er ook zeker wat foto's bij doen!
Rosanneh1
Geplaatst: 27-06-11 12:47
Het vorige paard van mijn instructrice heette Lambogino (roepnaam Gino) dat vond ik wel een hele leuke naam
Wat een lief veulentje trouwens ;Edit Ik lees net dat je auto namen niets vond