Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
stal_HD schreef:Als ik jou was zou ik de merrie laten testen op lwo+ gen.
Want wat manda zegt kan maar goed eens kloppen. De vader kan ook lwo+ zijn, niet alle lwo positieve paardjes hoeven blauwe ogen te hebben. Alleen een brede bles kan al genoeg zijn.
Je zou niet willen dat je deze merrie, mits drager van lwo, wilt kruizen met nog een lwo positief paard. De kans van een niet levensvatbaar veulen is 25%.
WissMiss schreef:Ik denk een merrie, die óf heel veel op dr moeder lijkt of heel veel op dr vader (dat durf ik nog niet te zeggen)
Wanneer is je merrie uitgerekend of heb ik daar overheen gelezen? Ze is wel mooi zeg!
Chary_xX schreef:Hele prachtige merrie, wat die blauwe ogen betreft, kan je niet met zekerheid zeggen.
Ik heb hier een Shetlander lopen met pikzwarte ogen.
Haar moeder heeft blauwe ogen en haar volle zus heeft ook blauwe ogen, haar vader heeft bruine ogen
Ik hoop dat er een merrietje uitkomt, maar om het zo te zien, daar ben ik echt een leek in
Ik hoop dat ze minstens even mooi als haar moeder wordt !
Chary_xX schreef:Waarschijnlijk gebeurd het wanneer je het totaal niet verwacht, typisch... ^^