Sjoert schreef:Verschrikkelijk Suzanne F.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
vanitymay schreef:Weet je zeker dat het een palomino is? Zou ook een cremello kunnen zijn gezien zijn ogen en roze neusje, of lijkt dat alleen op de foto zo te zijn? Paps is toch ook cremello of is hij perlino?
Edit: even gechecht, is dus perlino...maar kan hij dan geen perlino doorgeven? Alleen maar valk of palomino? Hoe krijg je dan een perlino???
Zetta schreef:Ik vroeg mij eigenlijk af dat als je een perlino of cremello hengst op een vosbonte merrie met één blauw oogje zet, of je dan ook zo'n kleurtje als de vader kunt uitkomen?
Suzanne F. schreef:Zetta schreef:Ik vroeg mij eigenlijk af dat als je een perlino of cremello hengst op een vosbonte merrie met één blauw oogje zet, of je dan ook zo'n kleurtje als de vader kunt uitkomen?
Nee op een vosbonte kan je nooit een perlino of cremello krijgen. Alleen als de moeder een palomino of valk etc is.
Jij kan dus net als ik wel een palomino krijgen uit jouw vosbonte. Blauw oogje maakt niet uit voor de kleur. Veulen zal wel blauwe ogen krijgen hoogstwaarschijnlijk. Pluisje heeft grijze ogen nu, wel donkerder grijs.
Grappig dat je precies zo'n zelfde combi gaat doen.